Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل تبلیغ دروغین فروش بلیط دیدار بازی های تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی خبر داد

در حالی که بازی ایران - کره جنوبی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، یک کلاهبردار بلیت این بازی را با قیمت 2 میلیون تومان برای فروش گذاشته بود.

به گزارش طرفدای و به نقل از فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ دروغین فروش بلیط دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ پاشایی ، در تشریح جزئیات خبر فوق گغت:

بر اساس رصد صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیط دیدار بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی بود، مورد شناسایی قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار کرده و جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پاشایی تصریح کرد:

خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری فرصت ارتکاب جرم از این فرد کلاهبردار گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود:

متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان فروش این بلیط ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه های خود پیشنهاد داده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آنها خواهد بود، از شهروندان خواست:

فریب تبلیغات فریبنده مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به کارشناسان ما اطلاع دهند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! خداداد عزیزی: اجی مجی لا ترجی؛ فرجی! تاکتیک بنتو پرتغالی نفوذ ناپذیر نیست؛ نبض بازی دست پست 6 و 8 | آنالیز کره جنوبی 30 برد در 44 بازی؛ رکورد تاریخی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا نیمار: جام جهانی قطر، آخرین حضور من در جام های جهانی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک