Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با شروع سرمای پاییزی، کشاورزان و زعفران‌کاران تربت حیدریه مهیای برداشت طلای سرخ از اراضی زعفرانی‌ترین شهر جهان در تربت حیدریه می‌شوند و کور سوی امیدی به فروش محصول خود با قیمت مناسب دارند.

برهمین اساس صبح امروز نخستین مرکز خرید حمایتی زعفران ایران با حضور دکتر قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در محل مرکز تخصصی طلای سرخ گلشید ایرانیان افتتاح شد

کارخانه طلای سرخ گلشید ایران مجهز به بروزترین سیستم‌های نوآوری و فناورانه دنیا و همچنین انبار‌های متناسب با استاندارد‌های جهانی است و کشاورزان خراسانی می‌توانند برای فروش محصولات خود به این کارخانه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است طبق مصوبه اعلامی هر کیلو گرم نگین زعفران حداقل به مبلغ ۲۰ میلیون و پانصد هزار تومان از کشاورزان خریداری شود.

همچنین قیمت پوشال زعفران نیز بر اساس نوع محصول حداقل بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید زعفران وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند