Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کارگروه تخصصی ملی پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگان ۱۵ دستگاه اجرایی عضو ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد وغبار برگزار شد.

به گزارش برنا؛ نخستین جلسه کارگروه تخصصی ملی  با هدف بررسی آیین نامه هماهنگی پیشگیری و مدیریت پدیده گردوغبار مصوب هیئت وزیران مورخ ۱۲ / ۳ / ۱۴۰۰ با سه دستورکار بررسی وظایف مندرج در ماده ۳ و تصمیم گیری در خصوص نحوه پیگیری وظایف محوله، بررسی و تعیین گروه های کاری موضوع تبصره ماده۳ و بررسی و نحوه تحقق وظایف پیش بینی شده در آیین نامه در خصوص هر یک از دستگاه های عضو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه طهماسبی بیرگانی دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار به بیان کلیاتی در خصوص مواد آیین نامه و تکالیف تعیین شده دستگاه ها پرداخت و خواستار ارائه برنامه های مدون از اعضای کارگروه بعنوان نمایندگان دستگاه های ذیربط در چارچوب آیین نامه ابلاغی هیئت وزیران شد.

در ادامه کلیه اعضای کارگروه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی تبیین وظایف محوله پرداختند و با نظر اعضای کارگروه مقرر شد در جلسه ای با عنوان جلسه آسیب شناسی به نقاط قوت و ضعف عملکرد آیین نامه پیشین با هدف بهبود عملکرد آیین نامه فعلی پرداخته شود.

همچنین اعضای کارگروه با توجه به حجم کاری بالا و تعدد اعضای جلسه خواستار تخصصی تر شدن جلسات در قالب گروه های کاری تخصصی شدند. بر این اساس پیشنهاد شد سه گروه کاری تخصصی با عنوان گروه کاری مطالعات، پژوهش و اطلاع رسانی، گروه کاری فنی- اجرایی و گروه کاری بین الملل به منظور پیشبرد اهداف تخصصی آیین نامه تشکیل و تکالیف دستگاه ها در هر گروه کاری ساماندهی و تعیین شود.

بعلاوه مقرر شد سیاست ها و تصمیمات اخذ شده در کارگروه تخصصی ملی، در کمیته ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار متشکل از معاونین وزارتخانه ها و سازمان های عضو ستاد به تصویب رسیده و به دستگاه های ذیربط جهت اجرا ابلاغ و توسط دبیرخانه ستاد ملی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و نتایج اقدامات مطابق با آیین نامه مذکور به هیئت وزیران منعکس شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه وزارتخانه گرد و غبار محیط زیست کارگروه ملی گرد و غبار نشست محیط زیستی اعضای کارگروه مدیریت پدیده آیین نامه دستگاه ها گروه کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟