Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:59:19 GMT

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۹۵۸

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟

اصناف و کسب و کارهای بسیاری هستند که بخش مهمی از کارشان با انواع ترازو گره خورده است. به همین علت متقاضی خرید ترازوی فروشگاهی یا ترازوی صنعتی و ترازوی آزمایشگاهی هستند.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تجهیزات، پیش از خرید باید درباره انواع ترازو و خرید ترازو اطلاع کامل داشته باشند. این اطلاعات از کجا به‌دست می‌آید؟ چگونه می‌توان شناخت کاملی از انواع ترازوهای موجود در بازار داشت تا منجر به درست‌ترین خرید شود؟ آیا منبعی برای رجوع وجود دارد؟ چگونه باید به آن اطمینان کرد؟ آیا کسانی هستند تا در این امر به متقاضیان مشاوره بدهند؟ ما در فروشگاه اسکیل سعی کرده‌ایم تا در یادداشت پیش رو به این سوال‌ها پاسخی درخور بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که مدل‌های بسیاری از ترازوهای فروشگاهی و صنعتی در بازار موجود است و تولیدکنندگان بسیاری نیز هر روزه نمونه‌های جدیدتری روانه بازار ترازو می‌کنند، انتخاب و شناخت این ترازوها مدام سخت‌تر می‌شود. این مساله ضرورت شناخت ترازو را برای خریداران بیشتر می‌کند. خریدار ترازو انتظار دارد تا بتواند اطلاعات درستی از ترازوها در دست داشته باشد. در عین حال انتظار دارد منبعی که این اطلاعات را در اختیار او قرار می‌دهد، معتمد باشد.

از کجا شروع کنیم؟

شناخت بهتر انواع ترازو مانند پاسخ دادن به بازی بیست سوالی است. همیشه بدانید که زمینه کار شما خود پاسخ‌گوی یکی از سوال‌ها خواهد بود. کسب و کار شما هرچه باشد، نوعی از ترازو برای آن طراحی شده است. اگر صاحب یک آزمایشگاه باشید، انواع ترازوی آزمایشگاهی در شکل و اندازه‌های گوناگون برای آن تولید شده است. اگر مالک یک فروشگاه یا یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشید، ترازوی فروشگاهی در مدل‌های گوناگون با صدها قابلیت طراحی شده است. و اگر کسب و کار شما با مشاغل صنعتی مرتبط است، دسته ترازوی صنعتی خود به ده‌ها ترازوهای گوناگون از جمله ترازوی جواهرات و ترازوی قطعه شمار و ترازوی ضد آب و غیره تقسیم می‌شود. به این ترتیب اولین گام این است که بدانیم که برای هر زمینه شغلی ترازوی مخصوص آن وجود دارد. به این ترتیب راه آسان‌تری برای شناخت ترازوها و دانستن تفاوت‌های آنها طی خواهیم کرد. به این ترتیب برای مثال خواهیم دانست که از خیل عظیم ترازوها، دسته‌ای مخصوص به کار و بار ما وجود دارد.

فناوری‌ها

پس از این مرحله جزییات هر ترازو است که باید شناخته شود. باید بدانیم که انواع ترازو در حوزه و کسب وکار ما چه قابلیت‌هایی دارد. برای مثال می‌توان از ترازوی آزمایشگاهی مثال آورد. این ترازوها اغلب قابلیت‌های به‌خصوص بسیاری دارند. مثلا کیت دانسیته یا قابلیت زیرکشی و محاسبه درصدی از جمله قابلیت‌هایی است که نمی‌توان در انواع ترازوی فروشگاهی سراغ آن را گرفت. 

تولیدکنندگان

در هر بازاری تولیدکنندگان و نام‌هایی برجسته وجود دارند. چنانچه تصمیم به تجهیز فروشگاه خود دارید، بهتر است از تولیدکنندگان شناخته شده و نامی اطلاع کسب کنید. خرید محصولات متفرقه در بازار امروز بسیار آسان است. شاید به قیمت کمتری بتوانید یک ترازوی فروشگاهی ارزان قیمت بخرید. اما آیا این ترازو خواهد توانست مانند یک ترازوی شناخته شده از تولیدکننده‌ای مطرح کارایی داشته باشد؟ احتمال اینکه پاسخ مثبت باشد اندک است. به این ترتیب شناخت کافی از بازار و تولیدکنندگان می‌تواند شمارا به سمت خرید ترازوی بهتر راهنمایی کند. فروشگاه اسکیل می‌تواند در این راه کمک‌ حال شما باشد. اندوخته نزدیک به یک دهه خرید و فروش ترازو یقینا به شما یاری خواهد رساند.

دقت

در ترازو مهم‌ترین چیز توزین دقیق است. در واقع ابتدایی‌ترین کاری که یک ترازو باید به انجام برساند، وزن کردن به دقیق‌ترین شکل است. با این اوصاف همواره باید درباره دقت ترازو پرسید. به یاد داشته باشید که دقت در انواع ترازو باید تنظیم (کالیبره) شود. به همین خاطر باید بدانید که ترازو چگونه کالیبره می‌شود. کالیبره کردن ترازوها به دو شکل است: دستی و خودکار. در ترازوهایی که به صورت دستی کالیبره می‌شوند، عموما به وجود یک تکنسین احتیاج است. به‌خصوص برای ترازوی فروشگاهی. در ترازوی آزمایشگاهی اغلب کالیبراسیون خودکار انجام می‌شود. با این حال در مدل‌هایی که کالیبره کردن دستی است، باید با سنگ کالیبره دقیق این کار را انجام داد. در این موارد نیز وجود متخصص توصیه می‌شود. ای بسا در ترازو آزمایشگاهی کالیبراسیون نادقیق یک ترازو موجب خسارت شود. پس خود به اهمیت موضوع پی ببرید.

فرق ترازو و باسکول

احتمالا برای بسیاری از متقاضیان ترازو و باسکول این سوال پیش آمده است که ترازو با باسکول چه تفاوتی دارد. و آیا نیاز آنها به ترازوست یا باسکول؟ پس بدانید که ترازوها را عموما تا وزن 70 کیلوگرم طراحی می‌کنند و توزین بیش از این وزن بر عهده انواع باسکول است. بنابراین اگر نیاز شما با سقف توزین 70 کیلوگرم تعریف می‌شود، باید ترازو بخرید و اگر از این مقدار بیشتر است، باید به سراغ انواع باسکول بروید.

خرید آنلاین یا حضوری؟

پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، و شناخت نسبی دسته‌بندی‌ها و انواع ترازو باید به سراغ این رفت که از کجا ترازو بخریم؟ و اساسا ترازو را آنلاین بخریم یا حضوری. فروشگاه اسکیل یکی از فروشگاه‌های دیرپا در بازار خرید و فروش انواع ترازو به حساب می‌آید که هر دو این روش‌ها را میسر کرده است و در میان فروشگاه‌های اینترنتی تمایز برجسته‌ای دارد. قدمتی نزدیک به 10 سال در این زمینه، تجربه کافی را در اختیار گردانندگان فروشگاه اسکیل قرار داده است، تا نیاز به خرید ترازوی فروشگاه یا ترازوی صنعتی را در سرتاسر ایران پاسخ گویند. شما می‌توانید برای هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس بگیرید تا از نحوه خرید ترازو، قیمت ترازو و ارسال آن، یا از جزییات انواع ترازو باخبر شوید.

https://tajhizat.co/

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترازو ترازوی فروشگاهی ترازوی فروشگاه انواع ترازو خرید ترازو یک ترازو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای