Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ده‌ها نفر در انگلیس گزارش‌داده‌اند که نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر آن‌ها با کیت‌های خانگی تست کرونا هم‌خوانی ندارد. دولت انگلیس رفع محدودیت‌های کرونایی در این کشور را عمدتا به نتایج کیت‌های خانگی گره زده است. طبق برنامه دولت، نتایج حاصل از این کیت‌ها که به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد نخستین گام برای شناسایی فرد مبتلا به کرونا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نتیجه مثبت شد گام بعد انجام آزمایش پی‌سی‌آر که از دقت بالاتری برخوردار است.

اما مواردی گزارش شده که نتیجه آزمایش کیت‌های خانگی منفی و نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر مثبت شده است.  آژانس امنیت بهداشت انگلیس هم اعلام کرد که در برخی مناطق نتیجه آزمایش کیت خانگی کرونا مثبت و آزمایش پی‌سی‌آر منفی گزارش شده است. 

کارشناسان در انگلیس خواستار تحقیقات فوری در این زمینه شده‌اند. «الن مک‌نالی» استاد علوم پزشکی دانشگاه بیرمنگهام می‌گوید: دولت باید خیلی سریع و شفاف اعلام کند که مردم به کدام آزمایش اعتماد کنند. وی توصیه کرد که افراد دچار بیماری‌های ریوی از خانه خارج نشوند. همچنین اگر کسی دارای علائم کرونا است و حتی نتیجه آزمایش کیت خانگی او منفی شد، باید مبنا بر ابتلا به کرونا بگذارد.

« کیت ییتس» از دانشگاه بث هم گفته است: توصیه من این است که دولت هرچه سریع‌تر به این مساله رسیدگی کند. افرادی هم که دارای علائم کرونا هستند باید در صورت امکان خود را قرنطینه کنند.

برخی گمانه‌زنی ها حاکیست که این مساله می‌تواند ناشی از شیوع سویه جدیدی از کرونا باشد که توسط آزمایش‌های فعلی قابل شناسایی نیست. اما مک‌نالی می‌گوید که در آزمایش پی‌سی‌آر بخش‌های مختلف ژنوم ویروس بررسی می‌شوند و بعید است که سویه جدید شناسایی نشود. او این مساله را به احتمال اشتباه در انجام آزمایش و مراحل آزمایشگاهی نسبت داد. آژانس امنیت بهداشت انگلیس هم اعلام کرد که هنوز مدرکی در زمینه سویه جدید کرونا وجود دارد و کیت‌های فعلی قادر به شناسایی سویه‌های شناخته شده هستند.

این مساله در حالی خبر ساز شده است که گزارش ۱۵۱ صفحه‌ای مجلس عوام انگلیس نشان می‌دهد که واکنش اولیه به بحران کرونا و اعتقاد به «مصونیت گله‌ای» منجر به مرگ‌ومیر بیشتر و رقم خوردن بدترین شکست نظام سلامت عمومی این کشور شد

طبق این گزارش، بحران کرونا «نقایص عمده دستگاه‌های دولتی» را نمایان کرد و نهادهای عمومی نتوانستند اطلاعات حیاتی را به اشتراک گذارند. توصیه‌های علمی نیز از فقدان شفافیت و لحاظ نشدن نظر کارشناسان بین‌المللی آسیب دید.

به رغم آنکه انگلیس یکی از نخستین کشورهایی بود که در ژانویه ۲۰۲۰(بهمن۱۳۹۹) تست تشخیص کووید-۱۹ را ساخت، با این وجود برتری خود را از دست داد و دچار «بحران دائمی» شد. نویسندگان تحقیق مذکور، پیامدهای این وضعیت را اساسی دانسته و می افزایند: برای کشوری با تخصص جهانی در تجزیه و تحلیل داده‌ها، نبود داده‌ای برای تجزیه و تحلیل در مواجهه با بزرگترین بحران بهداشتی ۱۰۰ سال اخیر یک شکست تقریباً غیرقابل تصور بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا آزمایش خون انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمایش خون انگلستان ویروس کرونا آزمایش خون انگلستان آزمایش پی سی آر نتیجه آزمایش کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود