Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از بی بی سی، پلیس نروژ اعلام کرد در حمله شب گذشته در شهر «کونگسبر» (Kongsberg) به انجام رسید، ۵ نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یکی مقام پلیس در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: متأسفانه باید اعلام کنم ۵ نفر کشته و دو نفر دیگر نیززخمی شدند.

همچنین بر اثر این حادثه، یک مرد دانمارکی ۳۷ ساله به اتهام انجام این حمله بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس اعلام کرد پلیس معتقد است این فرد این حمله را به تنهایی انجام داده است؛ اما تحقیق خواهد کرد آیا این اقدامی تروریستی بوده است یا خیر.

«ارنا سولبرگ» نخست وزیر نروژ اعلام کرد گزارش‌ها در خصوص این حادثه وحشتناک است.

نخست وزیر نروژ در کنفرانسی خبری گفت: من متوجه هستم بسیاری از مردم ترسیده اند؛ اما این مهم است که تأکید کنم پلیس اکنون اوضاع را تحت کنترل دارد.

همچنین گفته شده این حمله در داخل سوپرمارکت «Coop Extra» در شهر کونگسبر به انجام رسیده است. هم چنین یکی از مجروحان از اعضای پلیس بوده است که به هنگام حمله در فروشگاه حضور داشته است.

گفتنی است شب گذشته رسانه‌های خبری به نقل از پلیس نروژ اعلام کردند در پی وقوع حملاتی در شهر «کونگسبر» نروژ شماری کشته و زخمی شدند؛ همچنانکه بر اثر گزارش‌ها فرد مظنون نیز بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: چند کشته و زخمی در پی وقوع حملاتی در نروژ

همچنین پایگاه خبری نشریه گاردین به نقل از پلیس نروژ اعلام کرده بود فرد مظنون را پس از حمله در شهر کونگسبر در ۵۰ مایلی اسلو دستگیر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نروژ حمله تروریستی نروژ اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۱۵۸ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۸۳۶ نفر و کشته شدن ۵۴ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۶۹۳ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۱۴۳ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی ۱۶ حادثه با ۹۲ مصدوم و یک فوتی، استان تهران ۱۴ حادثه با ۴۷ مصدوم هفت فوتی و کرمان ۱۴ حادثه با ۸۵ مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، پنج حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که سه کشته و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز ۶۸ زخمی و ۱۴ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت بارها نیز در این هفته، ۹۸ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۰ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت ها به ثبت رسید که ۲۷ نفر زخمی داشت و شش نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: پنجم اردیبهشت ماه، یک اتوبوس در اصفهان واژگون شد که ۱۱ زخمی برجای گذاشت. همچنین در هفتم اردیهشت ماه نیز سه خودرو با یکدیگر تصادف کردند که ۱۱ مجروح داشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که باعث مصدومیت ۵۲۳ نفر وکشته شدن ۱۱۹ نفر شده است.

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته