Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله رزمگر که در حین مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به دلیل مثبت شدن تست کرونا در بیمارستان اردن بستری شده بود بعد از حدود یک ماه به هتل منتقل شد. به گزارش ایسنا، عزت الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران که در اواسط مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان اردن بستری شده بود اکنون بعد از حدود یک ماه حضور در در بخش آی سی یو مرخص و به هتلی در اردن منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمگر می‌گوید حالش بهتر شده اما مرخص شدنش از بیمارستان به شرط استفاده از دستگاه اکسیژن است. او تلاش می کند زمان استفاده از دستگاه اکسیژن را هر روز کمتر کند تا بتواند هر چه زودتر به ایران برگردد.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن انجام شد. تیم ملی هندبال ایران بعد از کسب عنوان چهارمی و کسب سهمیه جهانی چهارم مهر به ایران بازگشت. در اواسط مسابقات تست کادر فنی تیم ملی متشکل از رزمگر، نشیمن شافعیان مشاور فنی و خدیجه قانع مربی و یک بازیکن مثبت شد که شافعیان و قانع یک روز و صونا بیداد بازیکن تیم نیز دو روز بعد از تیم به ایران بازگشتند اما هنور رزمگر در هتلی در اردن به سر می برد تا شرایطش بهتر شود و بتواند به ایران برگردد.

عزت الله رزمگر بعد از مرخص شدن از بخش آی سی یو بیمارستان اردن به ایسنا گفت: از بیمارستان به هتل منتقل شدم اما ترخیصم به شرط استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بود. سفیر ایران در اردن آقای ناصری و همکارانش در این مدت طولانی خیلی زحمت  کشیدند. آنها دستگاه اکسیژن ساز تهیه و به هتل محل اقامتم منتقل کردند تا کمبود اکسیژن شدیدی را ‌که دارم بتوانم جبران کنم.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در ادامه گفت: خداراشکر امروز خیلی بهتر هستم. از دیشب تمرینات تقویت ریه را جدی تر انجام می دهم و توانسته ام حدود نیم ساعت بدون اکسیژن باشم و افت محسوسی نداشتم. از امروز صبح هم بعد از کمی تمرینات ایزومتریک دوباره اکسیژنم را ‌قطع کردم و می خواهم به یک ساعت بدون اکسیژن برسم. اگر اذیت نشوم تا عصر این زمان را به دو ساعت ارتقاء خواهم داد و هر روز بیشترش می‌کنم تا مشکل سالن ترانزیت و انتظار برای پرواز دوم را حل کنم. به امید خدا اگه این روند ادامه داشته باشد به زودی به وطنم برمی‌گردم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات هندبال تیم ملی هندبال زنان تیم ملی هندبال زنان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا هندبال بیمارستان اردن تیم ملی هندبال دستگاه اکسیژن فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

چندی قبل بانک مرکزی هم اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکت های مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست می تواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را شفاف کند و از این طریق می توان یک برآورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکت ها در دست داشت.

کد خبر 847365 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم وزارت دفاع بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه