Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر توسعه در استان اصفهان با وجود مشکلاتی مانند آب، آلودگی هوا و فرونشست زمین و تغییر ریل حرکت به سمت تولید ثروت باید بر اساس استفاده از فناوری‌های برتر باشد که این موضوع از اولویت‌های مدیریت استان است و در این زمینه تا پایان کار ایستاده ایم و از مجموعه های فعال حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزای برنا در اصفهان؛ سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی کشور که در استانداری اصفهان انجام شد، افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی استانداری اصفهان که رییس جمهوری نیز بر آن تاکید دارد، حمایت از ورود به سرمایه گذاری‌های جدید از جنسی است که با شرایط فعلی استان تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مسیر توسعه در استان اصفهان با وجود مشکلاتی مانند آب، آلودگی هوا و فرونشست زمین و تغییر ریل حرکت به سمت تولید ثروت باید بر اساس استفاده از فناوری‌های برتر باشد که این موضوع از اولویت‌های مدیریت استان است و در این زمینه تا پایان کار ایستاده ایم و از مجموعه های فعال حمایت می‌کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه لازم است جهت گیری طرح‌های مختلف در استان اصفهان متناسب با ظرفیت‌ها و مسائل استان از جمله تامین آب و بخش‌های صنعتی و فناوری باشد، تاکید کرد: اگر هم افزایی‌ها در این زمینه افزایش یابد، کارها مناسب تر و با هماهنگی بیشتر پیش می‌رود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در غرب استان زمینه ورود به کِشت های جدید وجود دارد، افزود: این موضوع نیز از اولویت‌های مدیریت استان است و از طرح‌هایی که در این زمینه تعریف شود و منطبق با ظرفیت‌ها و مسائل موجود باشد، حمایت خواهیم کرد.

مرتضوی یکی از مشکلات موجود در استان‌ها را نبود نهاد متولی تعریف طرح‌های قطعی با مطالعات فنی و اقتصادی دقیق برای میزبانی از برخی از جریان‌های سرمایه گذاری، دانست و گفت: در زمان حاضر بخش‌های مختلفی مدعی این موضوع هستند اما وقتی سرمایه گذاران به سمت برخی از آنها هدایت می‌شوند به نتیجه چندانی نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با این حجم از فعالیت‌ها می‌تواند برای ایجاد مجموعه ای که به پشتیبانی فنی از سرمایه گذاری تا رسیدن به استقرار یک سرمایه بپردازد، اقدام کند که امیدواریم این موضوع در استان اصفهان محقق شود و ما به اجرای آن کمک می‌کنیم.

مرتضوی همچنین با اظهار خشنودی از اینکه روز کاری دوم خود را در مسوولیت استاندار اصفهان با موضوع علم و فناوری آغاز کرده است، به فعالیت جهاد دانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی در دانشگاه‌های کشور بسیار فعال بوده است و بسیاری از دانشجویان که دغدغه خدمت به میهن داشتند فعالیت‌های خود را در مسیر این مجموعه قرار می‌دادند.

وی با اشاره به مجموعه‌هایی مانند مرکز تولید محصولات شیمیایی و دارویی شهید مدرس، تصریح کرد: این طرح نیز کار ویژه ای به‌شمار می‌آید که در غرب استان تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان سرمایه سرمایه گذاری مشکلات استان اصفهان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد