Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی شیاطین سرخ به تمجید از هم‌وطن خود می پردازد.

در بازی پرتغال مقابل لوکزامبورگ، کریستیانو رونالدو موفق شد 3 گل به ثمر برساند تا با ثبت دهمین هت‌تریک در بازی های ملی، از این لحاظ موفق به ثبت رکورد جدیدی شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از TNT Sports، برونو فرناندز، هم‌وطن و هم تیمی کریستیانو رونالدو به تمجید از این فوق ستاره 36 ساله می پردازد و درباره رکوردهایی که او ثبت کرده است می گوید:

رونالدو همان عطش همیشگی را برای ثبت رکوردهای بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک بار حرف جالبی به من زد: "من رکوردها را دنبال نمی کنم، این رکوردها هستند که مرا دنبال می کنند" من به حرف او فکر کردم و اکنون کاملا با او موافقم. توانایی های او در گلزنی و جاگیری های او برای این کار واقعا فوق العاده است. هر چه که می خواهید بگویید. گل های آسان؟ به ثمر رساندن هیچ گلی آسان نیست. شما برای گلزنی باید در موقعیت مناسب حضور داشته باشید، باید آن را حس کنید. رونالدو همیشه در موقعیت مناسبی قرار دارد و گلزنی می کند که انجام این کارها خیلی سخت است.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان