Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ریاض میهمان الهلال است.

در همین رابطه برخی از پیشکسوتان الهلال درباره این بازی حساس با نشریه «الریاضیه» صحبت کردند که اظهارات آنها به شرح زیر است:

احمد خلیل بازیکن سابق الهلال در این زمینه گفت: الهلال بازیکنان داخلی و خارجی سطح بالایی دارد و کادرفنی قوی روی نیمکت تیم نشسته است و انتظار داریم بازی متفاوتی مقابل پرسپولیس ایران به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور الموینع دیگر پیشکسوت الهلال درباره بازی، گفت: بازی با پرسپولیس اصلا آسان نیست و بازیکنان باید تمرکز کامل از لحاظ ذهنی داشته باشند چون تمرکز ذهنی مهمترین سلاح برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

خالد عزیز در دیگر بازیکن سابق تیم سعودی نظری متفاوت داشت و گفت: بازی فردا برای هر دو تیم الهلال و پرسپولیس سخت است. بازیکنان الهلال نباید در این بازی اشتباهی کنند که رقیب ایرانی از آن به نفع خودش استفاده کند. در نتیجه کلید موفقیت در این بازی اشتباه ممنوع است.

عبدالرحمن یوسف دیگر ستاره سابق الهلال در این زمینه، گفت: الهلال تیم بهتری نسبت به پرسپولیس از لحاظ فنی و عددی است. اما نباید به خاطر این موضوع مغرور شوند و باید بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" در فاصله سه روز مانده به دیدار مقابل سپاهان در این جلسه تمرین بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند