Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@14:25:20 GMT

دستگیری سارق زن و مرد در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۷۴۰

دستگیری سارق زن و مرد در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زن و مردی که در غرب تهران موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی واحد های عملیاتی در غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی به یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری پس از اقدامات اطلاعاتی و گرفتن استعلام از پلاک موتورسیکلت مذکور متوجه شدند، وسیله نقلیه مذکور سرقتی بود و سرنشینان آن سارقان حرفه ای غرب تهران هستند.

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی ۲ سارق زن و مرد را بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: ماموران کلانتری در بازرسی بدنی از متهمان ۳ گوشی موبایل سرقتی کشف و سارقان در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موتورسیکلت وسیله نقلیه قانون زن و مرد موبایل جرم نیروی انتظامی دستگیری سارق پلیس پیشگیری غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند