Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی تصمیم گرفتم اگر مدال طلا بگیرم، به پاس قدردانی از تمام شهدا، مدالم را به شهید گمنام دفن شده در فدراسیون کشتی اهدا کنم. به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی در مراسم اهدای مدال طلای خود به شهید گمنام مدفون در خانه کشتی، اظهار کرد: خدا را شکر در این ۲ سال که برای مسابقات المپیک و جهانی آماده می‌شدیم این شهید گمنام ۱۹ ساله در این مکان دفن شد و ما با این شهید بزرگوار ۲ سال زندگی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی که با خدا جانش را معامله کرد تا پرچم کشور را بالا نگه دارد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، افزود: نهایت کار و آسیب ما این است که رباط پاره کنیم اما این‌ها جان‌شان را با خدا معامله کردند. شبی که اعزام می‌شدیم در کنار این قبر با شهید گمنام قرار گذاشتم و تصمیم گرفتم اگر مدال طلا بگیرم به پاس قدردانی از تمام شهیدان، مدالم را به این شهید عزیز تقدیم کنم.

او تصریح کرد: آقای دبیر به درستی گفت این شهید معجزه می‌کند. در کشتی مقابل حریف گرجستانی که ۱۲ ثانیه مانده بود تمام شود ۵ بر یک عقب بودم، یک لحظه یاد شبی افتادم که کنار قبر این شهد آمدم افتادم، واقعا معجزه رخ داد و توانستم کشتی را پیروز شوم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهید گمنام محمدرضا گرایی شهید گمنام محمدرضا گرایی شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند

دریافت 67 MB کد خبر 6096579

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد