Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دومین روز از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری استقامت جاده در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شد و محمد گنج‌خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان موفق شد زودتر از سایر رکابزنان به خط پایان برسد و قهرمان دومین مرحله این مسابقات شود.

سعید صفرزاده و علی لبیب، ۲ دوچرخه سوار تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقات استقامت جاده شد. روز گذشته نیز حسن سیف اللهی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقه تایم تریل انفرادی شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون های ورزشی محمد گنج خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان

محمدرضا بهرامی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری کوئیک و سمند گفت: این حادثه که در کیلومتر ۳۳ جاده قدیم قم به اصفهان، روبروی کارخانه سیمان اتفاق افتاده و منجر به مصدومیت ۵ نفر و محبوس شدن یکی از مصدومین شده بود، از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قم اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل وقوع حادثه اقدام به رهاسازی مصدوم محبوس شده در خودرو و تثبیت صحنه حادثه کردند.


بهرامی ادامه داد: عملیات امداد و نجات نجاتگران این پایگاه از ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز شد و در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان