Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، محمود شهریاری بارها در زمان بندی های مختلف از مردم می خواست که به دلیل قرنطینه و بسته شدن حتی نانوایی ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان‌ها بیایند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین و سایر کشورها، دولت‌ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در مورد بیماری کووید- ۱۹ بوده اند.

لازم به ذکر است بخش‌هایی از صحبت‌های محمود شهریاری در این ویدئو جنجالی زیر را به دلیل محتوای نامناسب، حذف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری زاده ۲ دی۱۳۳۷ در بیجار، استان کردستان مجری تلویزیونی است. او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد. وی همچنین برنامهٔ زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامهٔ تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است.

رادیو

مهمترین فعالیت شهریاری در رادیو و در برنامه سلام صبح بخیر بوده که در اثنای پخش این برنامه (بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸)، وی به عنوان گزارشگر این برنامه حضور داشت و نقش بسزائی در موفقیت آن سال‌های برنامه سلام صبح بخیر داشت. به گفته محمود شهریاری، وی بیشترین میزان گزارش مستقیم از جبهه‌های جنگ ایران و عراق را در آرشیو رادیو ایران دارد که برای برنامه سلام صبح بخیر تهیه کرده است.

انتشار فیلم های خصوصی

محمود شهریاری شاید به نوعی رکورددار ممنوع‌التصویری در رادیو و تلویزیون ایران است. همچنین وی اولین قربانی انتشار تصاویر فیلم‌های خصوصی است. فیلم حضور وی در عروسی برادرش در اوایل دهه ۱۳۷۰ در ایران پخش شد که در بین مردم دست به دست می‌چرخید که این موضوع سبب مدت‌ها ممنوع‌التصویری وی شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اصفهان ایران و عراق بیمارستان جنگ زندان محمود شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه پنجم اردیبهشت
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم