Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:16:43 GMT

لات کوچه‌های خلوت!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۵۳۰۱

تیم والیبال فولاد سیرجان دیروز قهرمان باشگاه‌های آسیا شد؛‌ قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال در روزهایی که تیم‌های صاحب والیبال آسیای شرقی توجهی به مسابقات کم اهمیتی مثل جام باشگاه‌ها نمی‌کنند در کنار بازیکنان سرشناس خود، علیرضا بهبودی و صابر کاظمی دو بازیکن شهرداری ارومیه را هم به عنوان یار قرضی به ناخون‌راتچاسیما تایلند برد و با بردن چهار پنج تیم کم مایه و ضعیف عنوان قهرمانی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد سیرجان با هدایت سعید رضایی ملی پوش اسبق، از موقعیتی که برای قهرمانی وجود داشت استفاده کرد تا احتمالا مدیران کرمانی همچون تیم‌های دیگری مثل شهرداری ورامین و بانک سرمایه تا سال‌ها پز قهرمانی آسیا را بدهند و کسی هم از آنها نپرسد اصلا این مسابقات چه اهمیت و کیفیتی داشته است.

قهرمانی فولاد به خودی خود مشکل و معضلی برای والیبال ایران ایجاد نمی‌کند و همزمان چیز مهمی هم به والیبال ایران اضافه نمی‌کند؛ مثل تمام ۲۱ دوره قبل از آن که ۱۴ دوره آن تیم‌های ایرانی قهرمان شده بودند؛‌اما سوال اینجاست چطور چنین بی پروا در مسابقاتی چنین کم اهمیت، بهترین بازیکن ملی حال حاضر ایران یعنی صابر کاظمی را با تمام خستگی و آسیب دیدگی های پر تعداد به هر ضرب و زوری که شده به تایلند می‌برند و او و والیبال ایران را به خطر می‌اندازند؟

همین دو روز پیش علی‌اصغر مجرد ملی‌پوش ثابت پست دفاع وسط تیم ملی از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شد و تا ماه‌ها نمی‌تواند دست به توپ شود؛ نابلد ترین افراد حاضر در والیبال هم می‌دانند مجرد پسر با اخلاق تیم ملی، یک سال است که بی وقفه در مسابقه و تمرین است و در المپیک و قهرمانی آسیا به ایران کمک کرده و الان هم قرار بود بدون استراحت لیگ برتر را شروع کند. آن وقت کسی نیست بپرسد چطور جرات می‌کنید صابر کاظمی را هم با چنین شرایطی به تایلند می‌برید!

جالب اینجاست که رسانه‌ها و روزنامه‌نگارانی که وابستگی‌های آنها کاملا مشهود است با عناوینی بی مایه و فریبنده از قهرمانی سیرجان صحبت می‌کنند؛‌ اینها همان ناکارشناسان والیبال هستند که وظیفه ذاتی رسانه و الفبای روزنامه‌نگاری را نمی‌دانند و چون چنین قهرمانی‌هایی برای‌شان سودآور است برای حاضران کف و سوت می‌زنند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی والیبال ایران فولاد سیرجان باشگاه های آسیا ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما کوچه فرعی بین حافظ ۷ و خیابان میرانی ۳ واقع در بلوار حافظ شهرستان کهنوج استان کرمان فاقد امکانات رفاهی است، از سال ۹۰ حدود ۱۰ خانواده در این منطقه ساکن هستند، اما در این ۱۲ سال کوچه مشخصی برای این منطقه تعیین نشده و همینطور با مشکلاتی از قبیل برق، آب لوله کشی و گاز شهری مواجه هستند و همینطور فاقد سطل زباله مکانیزه است و زباله‌ها جمع آوری نمی‌شود عده‌ای نیز اقدام به آتش زدن زباله‌ها می‌کنند که بسیار کار خطرناکی است. همچنین این محله فاقد سیستم روشنایی است

بار‌ها از مسئولان مشکلاتمان را پیگیری کرده ایم، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و بار‌ها به ساکنان گفته شده مشکل بودجه وجود دارد. به گفته ایشان کوچه‌های حومه آنها همگی روکش آسفالت دارند اما این کوچه با کوچکترین باران این گل آلود می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمان

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار