Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:20:56 GMT

این زن خانم پلیس نبود / چهره شیطانی اش فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۶۴۴

این زن خانم پلیس نبود / چهره شیطانی اش فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان از حضور یک زن که با جعل عنوان نیروی انتظامی از مردم کلاهبرداری می‌کرد مطلع شدند.

او افزود: فرد مذکور در سطح شهرستان با بیان اینکه در تهران در نیروی انتظامی خدمت می‌کرده و علاوه بر آن توانایی انجام انرژی درمانی و طب سنتی نیز دارد از مردم کلاهبردای می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری مأمور قلابی زن در بافق

 سرهنگ طولابی نژاد تصریح کرد: با تلاش‌های مأموران پلیس فتا و پلیس اطلاعات و رصد فضای مجازی، در نهایت فرد موردنظر شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بافق بیان کرد: با انتقال متهمه به یگان انتظامی، او در بازجویی اعلام داشت به علت اینکه شخصیت خودم را در شهرستان خوب نشان دهم اقدام به انجام اینکار کردم که به این منظور پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری اخبار حوادث زن شهرستان بافق مأمور قلابی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت احسان علیخانی طرفداران احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی مجری تلویزیون سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا فرقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد