Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین طی روز های اخیر خبرهایی در خصوص نقش داشتن شرکت های اسراییلی در ماجرای ورود VAR به ایران منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

اما سیدحمید سجادی در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های رژیم صهیونیستی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

سجادی درباره اینکه گفته شده فیفا استفاده اجازه از آن را نداده، خاطر نشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم که اجازه گرفتیم یا خیر اما باید از تکنولوژی در ورزش استفاده کنیم.

کد خبر 632700

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، لازمه ورود ورزشکاران به این عرصه را کسب ورزیدگی فکر و اخلاقی عنوان کرد و افزود: ورزشکاران با کسب این خصیصه، همواره از روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی برخوردار خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه بسیاری از ورزشکارانی که بعد از سپری شدن عمر قهرمانی، هنوز به عنوان یک الگو در جامعه مطرح هستند، ابتدا به ساکن در کسب اخلاق موفق بوده‌اند، اظهار کرد: یکی از اقشاری که با منش پهلوانی خود همواره به عنوان الگو در جامعه مطرح‌اند، شهدایی هستند که با برخورداری از این اخلاق و منش، قدم در راهی گذاشتند که پهلوانان نامی ایران زمین اقدام به آن کرده بودند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایران اسلامی با ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سازمان یونسکو، گامی بلند در اعتلای فرهنگ جهانیان برداشت، ادامه داد: بی‌تردید فرهنگ و منش پهلوانی ریشه در تاریخ و تمدن این سرزمین داشته و ورزشکاران همواره با الگو قرار دادن این منش، در آوردگاه‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هر ایرانی باید در اعتلای این فرهنگ غنی کوشا بوده و این میراث فرهنگی ناملموس را در سطوح جهانی متعالی کند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم ورزشکاران استان زنجان همانند ادوار گذشته، این منش پهلوانی را سرلوحه تلاش خود در مسابقات ورزشی قرار داده و نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشند.

کد خبر 6089145

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش