Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:11:18 GMT

والی داعش در ننگرهار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۷۰۴

والی داعش در ننگرهار بازداشت شد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عزام، عضو مطبوعاتی طالبان با انتشار ویدئویی گفت که پس از یافته‌های اطلاعاتی، نیروهای امنیتی طالبان والی گروه تروریستی داعش برای ولایت ننگرهار را بازداشت کردند.

این خبر درحالی منتشر شده است که داعش پس از تسلط طالبان بر افغانستان بارها حملاتی را علیه آن‌ها و نیز 2 حمله خونین را علیه شیعیان در افغانستان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیرخان متقی» سرپرست وزارت خارجه طالبان روز گذشته با اظهار اینکه داعش در افغانستان تهدیدی جدی نیست، گفت که آن‌ها قدرت نظامی ندارند اما تبلیغات برای این گروه تروریستی جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه طالبان برای تامین امنیت اهل سنت و اهل تشیع در افغانستان مصمم است، ادامه داد: «دولت مسئول است که امنیت هر شهروند افغان را تامین کند. حوادثی که در مساجد قندوز و قندهار رخ داد، تامین امنیت آن‌ها دشوار بود. از این پس سازمان اطلاعات توجه بیشتری به مراکز دینی خواهد داشت و امنیت مراکز دینی و مذهبی با کمک مردم تامین خواهد شد.»

دستکم وقوع دو انفجار جمعه گذشته در «امام بارگاه فاطمیه» مسجد جامع شیعیان قندهار در حوزه اول امنیتی این شهر در جنوب افغانستان به وقوع پیوست که در این رویداد تروریستی بیش از یکصد نفر شهید و زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان داعش ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی