Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس جهت رفع مشکلات مردم در محلات آسیب پذیر جنوب شیراز دستورات ویژه ای صادر کردند. خبرگزاری میزان- پس از نشست رئیس کل دادگستری استان فارس با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و یاوران شورا در محلات شیراز و اعتراض به عدم توجه مسئولین به محلات آسیب پذیر شهر شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از نزدیک مشکلات مناطق مهدی آباد و سلطان آباد در حاشیه شهر شیراز را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن ابراز تأسف از عدم توجه به مذکورگفت: لازم است مدیریت‌های مرتبط با خدمات رسانی به این مناطق در اسرع وقت نسبت به حل معضلات اقدام نمایند.

وی با اشاره به این که رها شدن فاضلاب شهری و صنعتی در این مناطق علاوه بر به خطر افتادن سلامت و بهداشت ساکنین مناطق جنوب شهر وجهه نامطلوبی را از شهر شیراز به مسافران منتقل می‌کند گفت: رها شدن فاضلاب شهری و صنعتی نشانه عدم مدیریت مناسب در کنترل روان آب‌های آلوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس به دادستان شیراز تأکید کرد: موضوع رها شدن فاضلاب در این مناطق در اولویت پیگیری کارگروه حقوق عامه قرار گیرد و مسئولان مرتبط به صورت هفتگی گزارش عملکرد خود نسبت به رفع مشکلات را به دادستانی ارائه نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از فاضلاب و پسماند‌های خانگی و صنعتی مناطق جنوب شیراز گفت: در کوتاهترین زمان ممکن نشستی با حضور مسئولین مرتبط تشکیل خواهیم داد و مطالبه گری جدی در این خصوص انجام خواهد شد.

سید مصطفی بحرینی با بیان این که کلیه جوانب باید با حضور مسئولین متولی سنجیده شودگفت: بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به کارخانجات و صنایعی است که فعالیت آنان آلایندگی‌هایی در پی دارد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر مسئولان قضایی، مدیر کل سازمان بازرسی استان، مدیرکل محیط زیست، معاونین شهرداری شیراز و شهرداران مناطق مربوطه، عضو شورای شهر شیراز و مدیر آبفای شیراز نیز حضور داشتند.        بیشتر بخوانید:     ارتقاء مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ صلح و سازش نیازمند تلاش همگانی است انتهای پیام/ برچسب ها: فارس محلات آسیب پذیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس محلات آسیب پذیر رئیس کل دادگستری استان فارس محلات آسیب پذیر شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی