Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@06:38:50 GMT

نمایش عضلات در هم تنیده کاپیتان استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۵۳۳

وریا غفوری کاپیتان استقلال ویدیوی جالبی را از تمرینات خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری کاپیتان استقلال خود را برای ششمین فصل حضور در جمع آبی های پایتخت آماده می کند. بازیکنی که پس از گلزنی در دربی تهران به یکی از بازیکنان محبوب میان هواداران تبدیل شد و در سالهای گذشته نیز توانسته است در سمت راست خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وریا که شهریور ماه 34 سالگی را تمام کرد، در این سالها با انجام تمرینات ویژه و داشتن یک زندگی حرفه ای، توانسته است سلامتی بدنی و آمادگی جسمانی خودش را حفظ کند به نحوی که او در این مدت بیشترین بازی ها را برای استقلال انجام داده است.

 

غفوری امروز ویدیوی جالبی را از انجام تمرینات سخت بدنسازی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. نکته حائز اهمیت، بدن آماده و عضلات در هم تنیده کاپیتان آبی هاست که در نخستین نگاه، ذهن علاقه مندان به فوتبال را به سمت بدن عضله ای و پر از ماهیچه کریستیانو رونالدو می اندازد.

 

وریا که اکنون یک رقیب خارجی به نام کوین یامگا را در بین هم تیمی هایش می بیند، با انگیزه تر از سابق تمریناتش را برگزار می کند تا با شروع دوباره لیگ برتر، ثابت کند که از آمادگی بالایی برای حضور در ترکیب استقلال برخوردار است و حتی یک بازیکن جوان و خارجی مانند یامگا نیز نمی تواند باعث خروج او از ترکیب اصلی آبی ها شود.

 

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تغذیه برای ورزشکاران در ماه رمضان

ورزشکاران در ماه مبارک رمضان باید با تغذیه مناسب فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، اگر برنامه تمرینی سبکی دارید، تمرینات را صبح انجام دهید و اگر برنامه تمرینی شما سبک نیست، تمرینات را ۲ ساعت بعد از افطار انجام دهید و بدانید هر چه فاصله با افطار بیشتر باشد، بهتر است و می‌توانید ۲ تا ۴ ساعت بعد از وعده سحر نیز تمرین را انجام دهید.

بهتر است مدت زمان تمرین را کاهش دهید و از تمرینات استقامتی طولانی‌ مدت به ویژه در هوای گرم پرهیز کنید تا از تعرق زیاد و کم آبی جلوگیری شود. در عین حال نباید شدت تمرینات را بالا ببرید و سعی کنید تمرینات سبکی را انجام دهید.

وضعیت روحی خود را برای انجام تمرین مورد توجه قرار دهید و در هفته می‌توانید سه تا پنج جلسه ورزش کنید و سعی کنید شدت تمرینات را کاهش داده و تغذیه افطار تا سحر را با دقت پیگیری کنید.

در صورت انجام تمرینات با وزنه، مصرف شیر به عنوان نوشیدنی در زمان افطار تا سحر می‌تواند بسیار مفید باشد و در صورت که تمرینات مقاومتی انجام می‌دهید در زمان افطار و شام از غذاهای پروتئینی استفاده کنید.

در وعده سحر از غذاهای کربوهیدراتی استفاده کنید و درصد چربی وعده سحر را اندکی افزایش دهید تا بتواند انرژی کافی را در طول روز در اختیار بدن قرار دهد.

بر اساس این مطلب که از سوی محمد مهرتاش، متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: توصیه می‌شود از روغن‌های گیاهی در وعده سحر استفاده شود و در زمان افطار سعی کنید یک غذای سبک، مانند وعده صبحانه مصرف شود.

۲ ساعت بعد از افطار سبک یک وعده غذایی با عنوان شام سبک توصیه می‌شود و از غذا خوردن با ولع در زمان افطار خودداری شود. افطار را با خوردن خرما، کشمش، عسل و به‌طور کلی با یک قند طبیعی آغاز کنید؛ به این ترتیب اشتها کنترل می‌شود و زیاده‌خوری کم‌تر پیش می‌آید.

در وعده افطار سبزیجات و میوه را اضافه کنید تا از ویتامین‌های کافی در رژیم غذایی خود محروم نباشید. در زمان بین افطار تا سحر البته با رعایت فاصله با غذا، آب کافی بیاشامید و در زمان افطار تا سحر از میان وعده‌های کم حجم و پر کالری استفاده کنید تا ذخایر انرژی بدنتان را تامین کنند و به صورت کلی می‌توانید در وعده سحر از غذاهای ناهار و در وعده افطار از غذاهای صبحانه و بعد از افطار، وعده شام را مصرف کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایگاه موسیقی در ورزش
  • پشت پرده دعوت نشدن کاپیتان استقلال به تیم ملی ایران
  • چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟
  • تمرینات استقلال تا ۵ فروردین تعطیل شد
  • تعطیلی استقلالی‌ها تا پنجم فروردین
  • تمرینات تیم استقلال تعطیل شد
  • بهترین تغذیه برای ورزشکاران در ماه رمضان
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن
  • آغاز تمرینات خاقانی در ذوب آهن بعد از مصدومیت سخت