Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:25:00 GMT

اسلام موازنه قدرت‌ها را در جهان به هم ریخته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۴۹۸

اسلام موازنه قدرت‌ها را در جهان به هم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) که در مسجد قبای پاوه برگزار شد، اظهار داشت: علما وارثان انبیا هستند، ما باید بتوانیم اسلام را معرفی کنیم چرا که اسلام موازنه قدرت را به هم ریخته و هرجایی این سرمایه را ندارد.

وی با بیان اینکه ما اسلام را باید در دنیا اشباع کنیم، گفت: همه ما دیدیم که بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام کرد نه شرق و نه غرب، فقط اسلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر ما محتوا نداشته باشیم نمی‌توانیم حرف و استدلالی برای دنیا داشته باشیم.

وی تصریح کرد:امروز همه ما موظفیم، این نشست‌ها از ۹۰۰ سال پیش بوده و وحدت مسلمین از روز اول تا به امروز بوده است، اما امام (ره) هفته وحدت را درست کرد.

علما اضافه کرد: سرمایه امام راحل(ره) چه بود که سلطنت ۲۵۰۰ را نابود کرد، جز اسلام؛ اگر اسلام سرمایه‌دار نبود این توانایی را نداشت.

وی در پایان، گفت: این جلسات خیلی مهم و با ارزش است، امروز عربستان ناچار است که با ایران سازگاری داشته باشد وقتی عظمت اینجا را می‌بیند، این قدرت قدرت اسلام است، و باید با قدرت، این اسلام را حفظ کنیم چون متکی به وحی و رسول الله(ص) است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام کرمانشاه ولی فقیه جمهوری اسلامی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه آیت الله علما قدرت محتوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین