Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در همایش وحدت اظهارداشت: پیامبر گرامی اسلام با بهره‌گیری از دستورالعمل قرآن برای بیداری بشریت به میدان آمدند و برای بیداری و هدایت آنان به سوی کمال تلاش کردند.

وی افزود: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال بود بنابراین پیامبر گرامی اسلام بدنبال ایجاد عدالت، صداقت، یک جامعه توحیدی به دور از همه رذایل و زشتی‌ها و هدایت بشر به سوی کمال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه امروزه پیامبر گرامی اسلام و زندگی و حکومت وی برای ما درس است خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی آمدیم و دشمن نیز با تمام توان به مبارزه با ما برخاست.

وی با اشاره به اینکه امروز در دنیای اسلام می‌بینیم که تمام درگیری‌ها از کجا سرچشمه گرفته و این امر را نیز خداوند به ما گوشزد کرده که دشمن شما یهود است خاطرنشان کرد: خود دشمن می‌داند که اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند یک سیل یهود را می‌برد و همه استکبار را نابود می‌کند.

سردار کرمی تصریح کرد: یهودیان می‌دانند که اسلام به تنهایی تمام قله‌های علم را فتح می‌کند چرا که قرآن به این یادگیری علم تأکید دارد و دشمن امروز این را می‌بیند و بیشتر از گذشته در فکر تفرقه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است