Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با محوریت دفاع از جامعه سردفتری در موضوع مناقشه حقوقی بر سر ماده ۲۹ قانون رسیدگی به جرایم رانندگی، درخواست استفساریه از مجلس شورای اسلامی، موضوع ماده ۶۹ و مصوبه اخیر مجلس، نشست خبری برگزار کرد.

خبرگزاری میزان - نشست خبری علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با محوریت دفاع از جامعه سردفتری در موضوع مناقشه حقوقی بر سر ماده ۲۹ قانون رسیدگی به جرایم رانندگی، درخواست استفساریه از مجلس شورای اسلامی، موضوع ماده ۶۹ و مصوبه اخیر مجلس برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در ابتدای این نشست خبری با عرض تبریک هفته وحدت و ولایت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) بیان داشت: دفاتر اسناد رسمی ماهیتشان این است که در مدار قانون و طبق قوانین رفتار می‌کنند، هر نوع ثبت سندی تماما مبنای قانونی دارد که کاملا مشخص و شفاف است.

خبر در حال تکمیل است..

برچسب ها: رئیس کانون سردفتران یرگ سبز خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کانون سردفتران رئیس کانون سردفتران و دفتریاران نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت