Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: توجه به ورزش پایه ،ورزش همگانی ،ورزش روستایی و ورزش بانوان و بحث آموزش ازاهداف ورزش وجوانان استان است.

به گزارش برگزاری برنا از لرستان؛ امان الهی روز چهارشنبه  در مراسم  تجلیل از مدال آوران و نخبگان مسابقات استعدادهای برتر ورزش لرستان که در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزارشدبا بیان اینکه اتفاقات خوبی در طی ماه های اخیر در حوزه ورزش وجوانان استان درحال رخ دادن است، اظهارکرد: از حضور قهرمانان وورزشکاران لرستانی  در میادین مختلف  بین المللی تا کسب قهرمانی های پی درپی  تیمی وانفرادی در مسابقات ملی وهمچنین میزبانی هایی که در حال برگزاری است نشان دهنده  اقدامات خوبی است  که  در راستای اهداف وسیاست های اداره کل ورزش وجوانان استان انجام می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او توجه به ورزش در سنین پایه را  از اولویت های دستگاه ورزش وجوانان استان عنوان کرد وافزود: همچنین همگانی کردن ورزش ،توسعه  ورزش روستایی و ورزش بانوان و بحث آموزش از دیگر اهداف ورزش وجوانان استان است.

امان الهی عملکرد ورزش وجوانان استان درحوزه جوانان را نیز عالی ارزیابی کرد وگفت:  سال گذشته تنها 32 سمن در حوزه ورزش وجوانان لرستان وجودداشت ولی درحال حاضر این تعداد  به بیش از 70 سمن رسیده است که به نوعی  یک جهش ویژه را نشان می دهد کمااینکه از این لحاظ  با 180 درصد رشد ویک اختلاف بسیار زیاد از سایر استان ها ی کشور از استان آخر  به استان اول ارتقا پیدا کردیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  تصریح کرد:  طرح های بزرگی مانند طرح منش وشتابدهی کسب وکار در حوزه جوانان  با کمک جهاددانشگاهی توسط جوانان نخبه اجرا شدکه بیش از 100 شغل را درحوزه اشتغال زایی جوانان ایجاد کرد.

 او بیان کرد: همچنین  در قمست اداری ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی جزء دستگاه های برتر بودیم.

 امان الهی  ضمن تقدیر از موفقیت های جامعه ورزش  لرستان ،تاکیدکرد:هرچه موفقیت در ورزش به دست می آید حاصل زحمات تک تک جامعه ورزش استان  است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش وجوانان المپیاد استعداد های برتر رده پایه ورزش وجوانان استان امان الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد