Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از فعال شدن بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه خبر داد. عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: پس از واریز دو حقوق معوقه، به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم تا شرایط زندگی کارگران هفت‌تپه بهبود یابد و در این راستا به منظور حفظ سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی، کارگران هفت‌تپه و خانواده‌های آن‌ها از اول آذر ماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصمیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل بیمه مهر و آبان کارگران هفت‌تپه قدردانی کرد و گفت: از آذر ماه جاری حق بیمه تامین اجتماعی کارگران همزمان با سایر کشت و صنعت‌ها پرداخت می‌شود و تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه از تمهیدات این شرکت برای رفاه بیشتر کارگران هفت‌تپه خبر داد و گفت که مسائل و مشکلات کارگران هفت‌تپه مانند سایر کشت و صنعت‌های نیشکری در اولویت است و برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنیم.

وی افزود: با پرداخت حقوق‌های معوقه، همت کارگران این مجموعه صنعتی برای بازگشت به شرایط تولید دو چندان شده و بازسازی قطعات فرسوده، تمیزکاری و تعمیر دستگاه‌ها گام به گام در حال پیشرفت است. ناصری خاطر نشان ساخت: با همدلی ایجاد شده در بین همه مسئولان برای رفع مشکلات قدیمی‌ترین واحد نیشکری ایران، با همت و تلاش کارگران این مجموعه، بار دیگر شاهد رونق تولید و شکوفایی آن خواهیم بود.

در نشست ۱۸ مهر ماه سال جاری که به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد نسبت به تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه اقدام و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد. با واگذاری کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دوشنبه ۲۶ مهرماه، دو ماه حقوق معوقه کارگران این مجموعه پرداخت شد و از اول آذر ماه نیز حقوق کارگران به روز می‌شود. این شرکت با حدود پنج هزار نیرو به عنوان هشتمین طرح شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر شوش واقع شده است.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی بیمه کوثر بیمه ایران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی کارگران هفت تپه بیمه تکمیلی کشت و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بستر اقتصادی کنونی کشورها، «دانش» حرف نخست را می‌‌‌زند و در این راستا اقتصادهایی موفق هستند که درآمد خود را به دانش گره زده باشند و با فناوری های روز دنیا در مسیر تولید تا بازارهای جهانی در حال رقابت باشند.

استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در هر صنعتی می‌تواند سبب ایجاد بهره‌‌‌وری و ارزش‌‌‌افزوده بیشتر آن صنعت شود. البته این  توان و ظرفیت در صنعت فولاد کشور هنوز فراگیر نشده است. کارشناسان و فعالان این صنعت بر این باورند که  از این پس آنچه در زنجیره فولاد می‌تواند عامل توسعه و بالندگی شود، ایجاد دانش است ؛ علمی که با هوشمندسازی می تواند ارتقای تولید را در زمینه‌های رقابت با سایر محصولات در بازارهای جهانی رقم بزند.

زمینه اعتماد به دانش‌‌‌بنیان‌ها فراهم شود

موضوع  اعتماد به مشارکت با شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در زنجیره صنعت فولاد، بحثی است که هنوز به طور کامل اجرایی نشده و تردید های زیادی را در زمینه این نوع همکاری ها ایجاد کرده است. در حالی که اگر حمایت‌‌‌های مشخصی از این شرکت‌ها صورت گیرد،  شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان با سرعت بیشتری می‌توانند رشد و توسعه پیدا کنند و مسیر بالندگی خود را در پیش بگیرند.  

در همین رابطه حسین وجودی یزدی مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران درگفت‌وگو با آنا به شرایط همکاری با شرکت های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: برای توسعه در مراکز خدماتی فولاد ایران هدف‌گذاری‌هایی طراحی و با توجه به برنامه ریزی‌ها در حال اجراست. البته  با توجه به سیاست‌های تعیین شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش برای کاهش ماشین آلات مستقر در مراکز خدمات فولادی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد:‌ سیاست‌ها به سوی افزایش ماشین آلات نو و تکنولوژی هدایت شده است. در همین راستا ما با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش کرده ایم تا دو دستگاه از مدار خدمت خارج شده خود را اورهال کنیم و به چرخه کار باز گردانیم.

وجودی ادامه داد: در این راستا با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید و نصب بلانک به تفاهم رسیده ایم و در ادامه دو دستگاه دیگر نیز برای تکمیل سیستم برش‌کاری نصب خواهد شد که این خدمت توسط شرکت دانش‌بنیان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت فولادی با تاکید بر اینکه برای توسعه صنعت فولاد ایران، با توجه به برنامه ریزی‌، هدف‌گذاری‌هایی  تبیین و در حال اجراست، گفت: البته با توجه به سیاست‌های تعیین شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش برای کاهش به‌کارگیری ماشین آلات مستقر در مراکز خدمات فولادی و پیاده‌سازی سیستم بهره‌وری در مدیریت هوشمندسازی این صنعت هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد