Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، وی این کار را از طریق یک شرکت SPAC (شرکتی که منابعی را از طریق عرضه اولیه برای خرید شرکت دیگر جمع می‌کند.) انجام می دهد.

به گفته مت لوین، معمولاً این کار با ریسک زیادی همراه است؛ اما در این مورد این‌گونه نیست؛ زیرا طرفداران ترامپ این سهم را خریداری می‌کنند.

روز گذشته و دقیقا پیش از اعلام این خبر، سهام گروه رسانه‌ای و فناوری ترامپ در ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۶دلار به کار خود پایان داد، اما ساعت ۱۱ امروز صبح در حدود ۱۹.۳۸ دلار معامله شد که به معنی کسب ارزشی در حدود ۱.۷ میلیارد دلار است.

به گفته لوین تمام تاریخ مالی اخیر به این لحظه منتهی شده است. سهام Meme (سهامی که به صورت ناگهانی در اینترنت محبوب شده و به قیمتهای بسیار بالایی می رسند.) همه را برای این ایده آماده کرده که ارزش سهام بر اساس اشتیاق طرفداران آن است، نه جریان‌های نقدی پیش‌بینی شده.

وی ادامه می‌دهد : از نظر من قیمت سهام ترامپ SPAC، تحت تأثیر اعلام درآمد آن قرار نمی‌گیرد، مگر اینکه خود ترامپ این درآمدها را اعلام کند که در این صورت مستقل از اینکه چه می‌گوید، سهام صعودی خواهد بود.

پربیننده ترین همسان سازی حقوق بازنشستگان از طریق تهاتر نفتی با چین و روسیه / تورم نتیجه افزایش حقوق بدون پیش بینی منابع پایدار بورس تهران پلمب شد بورس تهران فک پلمب شد اولین تریلیونر جهان کیست؟ تحریم‌های جدید آمریکا؛ رمزارزداران ایرانی نگران باشند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان