Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به ظرفیت‌های ورزش شهرستان بی‌توجه خواند و اظهار داشت: حداقل‌های ورزشی در این شهرستان ایجاد نشده است.

امام جمعه دهدشت گفت:این اداره به اسم ورزش و جوانان است اما به مقوله جوانان مطلقا توجهی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمن فعال جوان وجود ندارد و خدمتی برای جوانان انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه در حوزه عمران و زیرساخت‌های ورزشی محروم واقع شده است، افزود: حیف است بگوییم در شهر 70 هزار نفری تنها یک چمن فعال و 2 سالن ورزشی وجود دارد.استخر شهر 2 سال است مشکل دارد و آیا بانوان به سالن ورزشی نیاز ندارند؟

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: چطور در شهرستان دیگری در این استان 30 مکان ورزشی وجود دارد اما شهر دهدشت امکانات ورزشی در حد روستا هم نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: به ورزش ورزش و جوانان عرض می‌کنم سرانه ورزشی در کهگیلویه 33 سانتی‌متر است در حالی که برای هر ایرانی یک متر مربع است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به بازدیدهای شهرستانی مسؤولان و بررسی مشکلات گفت: آن چیزی که وجود دارد مشارکت مردم در طرح‌ها پایین است با وجود تسهیلات کم بهره اما استقبال نمی‌شود، اجرای طرح هادی معطل رفع معارضات اجتماعی مانده و در یک روستا 40 خانوار معطل یک متر عقب نشینی یک خانه هستند.

وی همچنین با انتقاد از لحاظ نشدن پیوست فرهنگی در پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه اگر هم دارند عملیاتی نمی‌شود، خواستار ورود سازمان بازرسی به موضوع و تذکر به پیمانکاران شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه هفته وحدت فرصت تقویت نقاط اشتراک و کنار گذاشتن اختلافات است، افزود: از زمان آغاز تبلیغ اسلام دشمن دسیسه دارد تشیع انگلیسی را در شیعه و وهابیت را در سنی به وجود آوردند تا بین این دو اختلاف ایجاد کنند.

وی توهین به مقدسات دیگران را گرفتاری در دام دسیسه‌های دشمن خواند و افزود: کج اندیشان به جای تقویت نقاط مشترک و گسترش معنویت رد جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضعیت اقتصادی جامعه را نامطلوب خواند و گفت: اولویت دولت باید توجه به اقتصاد مقاومتی باشد.برای تحقق این هدف راهکارهایی وجود دارد؛ اقتصاد را به مسایل سیاسی و برجام گره نزنند، به دشمن اعتماد نکنند، به ظرفیت داخلی اتکا کنند، بین قوا وحدت و انسجام باشد و گام‌ها بر اساس نقشه راه برداشته شود.


انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمت کمبود اماکن ورزشی تبعیض در توزیع امکانات ورزش و جوانان جمعه دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر