Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام  امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز باند قاچاق اسلحه  روز گذشته در این استان متلاشی و تعدادی از متهمان این پرونده در یک منزل ویلایی در یکی از مناطق حاشیه ای البرز دستگیر شدند.

در این عملیات پیچیده تعداد قابل توجهی اسلحه کلاشینکف و سلاح کمری  به همراه مهمات آنها کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای باند که ۳۱ سال سن دارد در مورد اهداف خود از ورود به حوزه قاچاق اسلحه، گفت: به دلیل مشکلات مالی به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد این حوزه به دلیل سود بالا شدم.

وی افزود: با پیدا کردن مشتری  در استان البرز به دنبال فروش این اسلحه‌ها بودیم.

یکی دیگر از دیگر اعضای باند قاچاق و فروش اسحله در مورد دلایل ورود به این حوزه،  اظهار کرد: در آخرین مرحله قرار بود حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسلحه در استان البرز به یک مشتری بفروشیم.

وی افزود: نمونه اسلحه را به خریدار برای کارشناسی نشان دادیم و قرار شد تعداد زیادی اسلحه به خریدار تحویل بدهیم.

این متهم با اشاره به اینکه با عزیمت به یکی از استان‌های غربی کشور اسلحه‌ها را خریدم و با جاسازی در خودرو به تهران منتقل کردیم، ادامه داد: در هر سفری بین ۱۵ تا ۲۰ اسلحه به البرز منتقل می‌کردیم.

وی با اشاره به تعداد اسلحه‌های کشف شده از این باند عنوان کرد: ۲۴ سلاح کمری و ۵۱ قبضه سلاح کلاشنینکف داشتیم که دستگیر شدیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلحه قاچاق البرز خبرگزاری فارس کرج سربازان گمنام اداره اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان