Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رستم قاسمی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد ،افزود: در حوزه حمل و نقل ریلی پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل قطعا در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید و برای تسریع در کار فردا در این زمینه با پیمانکاران جلساتی برگزار شده و زمان‌بندی دقیق خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: تداوم راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد مغان هم جزو مطالبات مردم است که مطالعات آن نهایی شده و در توافق‌نامه سفر نیز مورد توجه قرار گرفته و سال آینده اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با اشاره به وضعیت فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: فرودگاه پارس‌آباد در زمینه سوخت‌رسانی مشکل دارد و در فرودگاه اردبیل نیز لغو پروازها بسیار زیاد است. 

وی اضافه کرد: قرار است فردا در این زمینه تصمیم‌گیری شود و این مشکل تا ۲ ماه آینده رفع خواهد شد. 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عقب‌ماندگی بزرگراهی در استان اردبیل بیان کرد: در مقایسه با شاخص کشوری در این زمینه فاصله زیاد است ولی با  برنامه‌ریزی دقیق و تخصیص اعتبارات در آینده این مشکل رفع خواهد شد.

به گفته وی ، ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان در حال احداث است و ۶۵۵ میلیار تومان در این سفر برای این منظور اختصاص مالی پیش‌بینی شده که برای هر شهرستان اعتبار مشخص شده و صرف تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام خواهد شد ، ولی این اعتبار کافی نیست و برای ۳۰۰ کیلومتر دیگر هم نیاز به اعتبار است.

قاسمی با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های شمال استان در منطقه مغان گفت: اعتباراتی در این زمینه پیش‌بینی شده ولی این کافی نیست و باید از منابع دیگر هم باید تامین اعتبار شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل مطلوب نیست، افزود: ۱۶۵ میلیارد تومان در این سفر پیش‌بینی شده که با کمک مسئولان استان در راه‌های روستایی مناطق محروم توزیع و اجرایی شود.

قاسمی درباره مسکن نیز گفت: احداث ۸۰ هزار واحد مسکونی برای استان پیش‌بینی شده که با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده در زمینه تامین زمین مشکلی نخواهد بود و جزییات ساخت مسکن برای هر شهر و تعداد واحدهای مسکونی هر شهر هم در استان ابلاغ شده است.

او اظهارکرد: امروز ساخت چهار هزار واحد مسکونی در اردبیل کلنگ‌زنی شده و امیدواریم در بقیه شهرها هم با کمک مسئولان استان در این زمینه اقدام شود.

وی همچنین در زمینه احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و تونل دوم حیران نیز گفت: در این موارد هم با رفع مشکلات پروژه‌ها باید تسریع شود.

آیت‌الله رئیسی در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه با همراهی هشت نفر از وزیران دولت سیزدهم به استان اردبیل سفر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه پارس آباد راه آهن اردبیل پارس آباد استان اردبیل پیش بینی شده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی