Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:18:23 GMT

عابدین خرم مرد روزهای سخت و کنار مردم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۷۱۵۴

عابدین خرم مرد روزهای سخت و کنار مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدعلی آل هاشم  صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور در تالار مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شناختی که سردار عابدین خرم از حوزه های مختلف دارند آروز می کنیم موفق باشند. 

وی افزود: سردار خرم در چهار سال گذشته که استان با مشکلات فرهنگی و اقتصادی زیادی مواجه بود و در روزهای سخت در کنار مردم بودند و در جریان زلزله میانه و سراب، در این دو سال گذشته در بحث تهیه بسته های معیشتی دوران کرونا و در طرح شهید سلیمانی با با هماهنگی خیران و همکاری علوم پزشکی نقش موثری ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌هاشم اذعان داشت: استاندار جدید آذربایجان شرقی، شناخت خوبی نسبت به مسائل مرزی داشته و در جریان سال 98 که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواستند آشوبی را راه‌اندازی کنند سردار خرم، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل اطلاعات دست به دست هم دادند و با راهنمایی استاندار به عنوان رئیس شورای تامین مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

وی تاکید کرد: از همه تشکل‌های دینی و انقلابی که در ستادهای مختلف انتخاباتی حضور داشتند و بعد از آن کاندیداهای خود را برای قبول مسئولیت و تصدی استانداری به تهران معرفی کردند، استدعا دارم در حال حاضر با وحدت و صمیمیت به استاندار منتخب دولت کمک و همکاری کنند؛ که اگر همکاری نباشد به مشکل برخواهیم خورد.

این مسوول اذعان داشت: از همه چهره‌ها و ذی نفوذان استان تقاضا دارم نسبت به همکاری با مسوولان اجرایی همت گمارند تا موفقیت‌های چشم گیری داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه سردار خرم نست به مسائل استان بروز بوده و مشکلات را می دانند، افزود: از ایشان تقاضا دارم با استفاده از نیروهای جوان انقلابی و نخبه و میدان دادن به آنها بتوانند در این مسوولیت سنگین موفق باشند.

آل هاشم ادامه داد: از نمایندگان هم درخواست می کنیم برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و برای حل مشکلات اقتصادی، معدنی و بویژه احیای دریاچه ارومیه مسئولان استان را حمایت کنند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: در پنج سالی که در استان بودم افتخار همکاری با سه استاندار را داشتیم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بوده و در پیشرفت استان نقش داشتند.

وی اذعان داشت، محمدرضا پورمحمدی، آخرین استاندار آذربایجان شرقی نیز همکاری صمیمانه ای داشتند در مشورت کردن امور پیشتاز بودند و وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهیم.

آل هاشم گفت: دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ گاه مسائل جناحی را در نظر نگرفتند بلکه مصالح جامعه و استان را در نظر گرفتند و نقش پدری را برای ادارات و نهادها داشتند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امام خمینی زلزله نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سیدمحمدعلی آل هاشم فارس تبریز عابدین خرم بیانیه گام دوم انقلاب احیای دریاچه ارومیه زلزله سراب زلزله میانه امام جمعه تبریز وزیر کشور آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم