Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد لطفی در آیین آغاز به ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی، گفت: این پروژه به همت خانواده «رستگار» از خیرین سلامت شهر شیراز و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس و بنیاد خیریه نمازی آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت مطلوب خدمات تصویربرداری در این شهرستان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی به مردم فارس و استان های همجوار، نیاز به افزایش و ارتقای تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه و تجهیز آن با دستگاه های فوق تخصصی مانند سی تی اسکن و ام آر آی پیشرفته، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش می یابد.

 لطفی اظهار کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و منطقه زبانزد است و تلاش مسوولان این مرکز عالی نیز حفظ این جایگاه در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعان و بیماران است.

به گزارش فارس، فاز یک این پروژه در بیمارستان نمازی با زیربنای سه هزار و ۵۵متر مربع با ساخت اسکلت به پایان رسیده بود که ادامه این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات مالی مدت زمانی متوقف شد که با حمایت خیر سلامت و همکاری و تلاش مسوولان دانشگاه، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)، مجددا راه اندازی شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان بیماران دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی