Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ دروازه بان های طرفداری با شروع رقابت های لیگ بیست و یکم آغاز به کار می کند...

با شروع رقابت های لیگ بیست و یکم رقابت بین دروازه بان های لیگ برتری نیز آغاز شده است...

به گزارش طرفداری، با شروع رقابت های لیگ بیست و یکم مثل فصل گذشته در یک بخش مجزا عملکرد تمامی دروازه بان های لیگ برتری را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته در جدول رقابت های لیگ دروازه بان ها حامد لک با  توجه به تعداد کلین شیت ها و مهار هایش به قهرمانی رسید و بالاتر از تمام دروازه بانان لیگ برتری ایستاد.

در این فصل از رقابت ها هم با بررسی عملکرد دروازه بانان لیگ برتری در قالب چندین پارامتر، دروازه بان ها را رتبه بندی می کنیم و این رتبه بندی را در هفته های آینده همراه با شکل گیری جدول آغاز می کنیم.

در هفته اول رقابت های لیگ برتر از 16 دروازه بان لیگ برتری 8 نفر کلین شیت کردند و هیچ گلی را دریافت نکردند و با توجه به این که هفته کم گلی را هم تجربه کردیم و توزیع این گل ها نامتراکم بود، برخی از این کلین شیت ها با تعداد مهار کمی به دست آمد... (از 14 گل زده شده، 9 گل مربوط به دو بازی است و در دیدارهای گل گهر - تراکتور و فولاد - پرسپولیس به ثمر رسید و سهم 6 بازی دیگر تنها 5 گل است)

مسعود پورمحمد، کریستف نت، علیرضا حقیقی، حسین حسینی، حبیب فرعباسی، فرهاد کرمانشاهی، عرفان اسفندیاری و ابوالفضل جلالی راد توانستند کلین شیت ثبت کنند. حامد لک و محسن فروزان هم نفراتی بودند که به دلیل دریافت ضربه پنالتی نتوانستند کلین شیت خود را به ثبت برسانند. کریستف نت و مسلم حق شناس هم موفق به مهار پنالتی شدند البته بازیکن مس رفسنجان پنالتی را خارج از چارچوب زد و این با مسلم حق شناس که پنالتی وریا غفوری را پس از تکرار، مهار کرد تفاوت دارد.

در لیگ دروازه بان ها:

روند امتیاز دهی به این گونه است که هر دروازه بان به ازای هر کلین شیت، 1 امتیاز دریافت می کند. در صورت برابری امتیازات دو دروازه بان، دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی شده باشد، بالاتر قرار می گیرد. معیارهای بعدی برای رتبه بندی به ترتیب؛ تعداد سیو به ازای هر گل خورده (درصد مهارتوپ)، تعداد گل های خورده کمتر و دقایق بازی کمتر (درصد کلین شیت) است اگر تمام این معیارها هم برابر بود که البته به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد، دروازه بانی که از روی نقطه پنالتی گل خورده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت.

با این معیارها، در حال حاضر 8 دروازه بان صدرنشین داریم و هنوز جدول شکل نگرفته است. در ادامه، لیگ دروازه بان ها امسال هم مثل فصل قبل جذاب می شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ دروازه بان ها؛ سلاطین کلین شیت | قهرمانی قطعی لک!

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ دروازه بان ها رقابت های لیگ لیگ برتری کلین شیت رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!