Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابدار جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت آشنا به استانداردهای حسابداری آشنا به مسایل مالیاتی و حسابداری دارای سابقه کار حسابداری حداقل 3 سال مسلط به امور جاری حسابداری: نرم افزار سپیدار آشنایی با برنامه های نرم افزار آفیس مسلط به گزارشات ارزش افزوده و معاملات فصلی مسلط به بیمه و مالیات حقوق فعالیت شرکت: تولیدی محیط کار: اداری منظم و دقیق پیگیر، مسئولیت پذیر دارای انگیزه پیشرفت با اخلاق متعهد و امانتدار حقوق و مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09124616083

 

پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه (+عکس)

نیما هاشمی، مدیرعامل این شرکت فناور، از تولید آتل ترموپلاستیک در این شرکت خبر داد و گفت: آتل‌های ترموپلاستیک یا ترموفیت جایگزین مناسبی برای آتل‌های سنتی رایج هستند؛ چرا که این آتل‌های هوشمند در شرایط ۵۶ درجه سانتی‌گراد در آب ولرم تا داغ منعطف شده و فرم قسمت آسیب دیده را به خود می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این آتل در کمتر از ۵ دقیقه سفت شده و به عنوان آتل عمل می‌کند، اظهار کرد: این آتل منعطف، سبک و قابل حمل است و آتل‌بندی با آن نیاز به زمان کمی دارد. سفارشی‌سازی، راحتی بسیار بالا، سازگار با بدن و استریل شده توسط UV از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود.

هاشمی اظهار کرد: این آتل دارای منافذی برای تنفس پوست و دارای ضخامت ۳.۲ میلی‌متر است. این محصول قابل استفاده برای اندام فوقانی و تحتانی است.

مدیر عامل این شرکت ادامه داد: آتل‌های ترموپلاستیک تولید شده در این شرکت، محصول زیست سازگار بوده و می‌توانند به صورت مستقیم روی بدن قرار گیرند و حتی در صورت وجود زخم یا سوختگی، آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند. 

وی شکستگی‌ها، توانبخشی، اورژانس، رادیولوژی، حیوانات و ساخت انواع اسپلینت‌های طبی را از جمله موارد استفاده آتل‌های ترموپلاستیک ذکر کرد.

موارد کاربرد آتل‌های ترموپلاستیک

مدیر عامل این شرکت فناور، تولید آتل‌های عملیات نظامی را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و یادآور شد: آتل‌های ترموپلاستیک عملیاتی دارای سختی بسیار بالایی پس از خشک شدن هستند. این آتل‌ها با هر نوع حرارت مستقیم نرم شده و در دمای محیط خشک می‌شوند.

به گفته وی، آتل‌های عملیات نظامی این شرکت شاک پروف هستند و برای تسریع در خشک شدن می‌توان از سرمای مستقیم نیز استفاده کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نرم افزار حسابداری ابری رایگان، مدیریت مالی بر بستر ابر
  • تولید آتل‌های هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه
  • تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک آبفا با سامانه ۱۲۲ در سال جاری
  • تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه (+عکس)
  • تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگ‌ترین نورافشانی تهران در راه
  • تمام دام ها بصورت هوشمند رصد و کنترل می شود
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگترین نورافشانی تهران در راه است
  • آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • تولید نورگیرهای هوشمند خورشیدی در اصفهان