Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:06:47 GMT

کارت قرمزی که کابوس یونایتد را تکمیل کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۳۹۰

در شرایطی که تئاتر رویاها مشغول نشان دادن کابوس منچستری‌ها بود تکل دوپای پل پوگبا شب شیاطین سرخ‌ را وحشتناک‌تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و منچستریونایتد با میزبانی یونایتدی‌ها در اولدترافورد به مصاف هم رفتند. کابوس سولسشر، سرمربی منچستر از همان دقایق ابتدایی بازی شروع شد و این نیمه کابوس وار برای منچستر که انگار قصد تمام شدن نداشت چهار گل برای یورگن کلوپ و تیمش به همراه آورد و در نیمه دوم نیز اختلاف به پنج گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عقب بودن این چنینی در خانه باعث شد منچستری‌ها عصبانی‌ و بدون فکر بازی کنند و برای جلوگیری از بیشتر شدن اختلاف گل دست به دامن خطاهای بد و بعضا بی مورد شدند. در این دیدار رونالدو، فرناندز، فرد، مگوایر، شاو و ون بی‌ساکا کارت زرد گرفتند و اضافه شدن پل پوگبا نیز به مشکلات منچستریونایتد افزود.

پل پوگبا از ابتدای نیمه دوم به بازی فرستاده شد و معلوم بود تمرکز لازم را ندارد و عصبانی بازی می‌کرد. او تنها پانزده دقیقه پس از رفتن به زمین با تکلی خشن و دو پا نبی کیتا زننده یکی از گل‌ها لیورپول را نقش بر زمین کرد و واکنش سریع داور در ابتدا یک کارت زرد برای هافبک فرانسوی یونایتدی‌ها بود.

 

 

 

 

 

درحالی که کلوپ از شدت این خطا سرش را گرفته بود و اعتراض می‌کرد داور برای چک کردن صحنه به کنار زمین رفت و به کمک VAR پس از بازگشت به زمین نظرش را تغییر داد. او کارت زرد را از پوگبا پس گرفت و به او کارت قرمز نشان داد تا شب کابوس وار قرمزهای منچستر تکمیل شود. شدت خطا به حدی زیاد بود که نبی کیتا با برانکارد از زمین بیرون برده شد و چمبرلین جایگزین او شد.

 

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید