Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیا یزدیان طهرانی می‌گوید تفاوت تیم بسکتبال زنان ایران با سایر تیم‌های حاضر در کاپ آسیا بازی تدارکاتی کم‌تر است، بنابراین دیدارهای دوستانه ترکیه کمک‌کننده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران قرار است برای اولین‌بار پس از دریافت مجوز بازی با حجاب اسلامی، در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه هم گروه است و قزاقستان، اندونزی و اردن هم در گروه دوم حضور دارند. از هر گروه دو تیم راهی نیمه نهایی می‌شود و در نهایت تیم قهرمان به دسته یک آسیا صعود می‌کند.

کیمیا یزدیان طهرانی در مورد آمادگی تیم ملی بسکتبال زنان ایران به ایسنا گفت: تمرینات را فشرده جلو بردیم و اردوهای منظمی داشتیم. اکنون هم برای مسابقات تدارکاتی ترکیه آماده می‌شویم که اگر اعزام شویم خیلی کمک‌کننده خواهد بود.  

او در مورد مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا بیان کرد: خیلی خوش‌بین هستم و همه با تمام وجود دوست داریم که قهرمان شویم. در مسابقات هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بازیکنان ایران از قابلیت بالایی برخوردارند و فرق ما و تیم‌های دیگر بازی تدارکاتی کم‌تر است.  امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در ادامه افزود: به نظرم همه بازیکنان آماده هستند اما چون تمرینات فشرده بود باید بیش‌تر تمرکز کنیم. من هم آماده هستم، تمرین به تمرین بهتر می‌شوم و امیدوارم به تیم ملی کمک کنم.

یزدیان طهرانی به احتمال قهرمانی ایران در کاپ آسیا اشاره کرد و گفت: صعود کار آسانی نیست اما غیرممکن هم نیست. اگر همه پشت هم باشیم و تمام نکات مد نظر مربی را انجام بدهیم، توانایی قهرمانی را داریم و دلم به این اتفاق روشن است. سطح مسابقات خیلی بالاست، تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند و بازی‌های دوستانه  انجام داده‌اند. اگر مثل ما بازیکن خارجی نداشته باشند، می‌توانیم بازی پایاپایی داشته  باشیم.

برنامه ایران در دور گروهی مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا به شرح زیر است:

۱۶ آبان : ایران - لبنان

۱۷ آبان : ایران - سوریه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال زنان ایران بسکتبال زنان بسکتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا