Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید رضا نیکداد» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از این تعداد ۸۲۶ رشته انشعاب به طور کامل قطع شده است افزود: جلوگیری از هدررفت آب، اعمال مدیریت فشار و نصب تجهیزات کاهنده از جمله اقدامات انجام شده به منظور گذر از خشکسالی و کاهش هدر رفت آب است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال اعمال مدیریت فشار شبکه از طریق کنترلگرهای موجود در شبکه در دستور کار قرار گرفت و پنج هزار و ۵۹۰ مورد انشعاب، نشت یابی و اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکداد عنوان کرد: در این مدت ۱۹۳ کیلومتر نشت یابی نشت های نامرئی در شبکه توزیع به همراه رفع ۶.۶ لیتر بر ثانیه رفع نشت پس از نشت یابی در شبکه توزیع به انجام رسید.

وی اظهار داشت: اصلاح و بازسازی ۲۷ کیلومتر شبکه، ۶۳۶ فقره انشعاب و اصلاح و بازسازی یک هزار و ۶۹ رشته خطوط انتقال آب در این مدت عملیاتی شد.

 معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه جداسازی آب آشامیدنی از آب غیر آشامیدنی در فضای سبز از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است، تصریح کرد: جداسازی آب آشامیدنی از آب غیرآشامیدنی در پنج نقطه از فضای سبز شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

وی در رابطه با رفع خرابی ها و اتفاقات خطوط انتقال خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۷۰ مورد اتفاقات خطوط انتقال و خرابی به کمک همکاران عملیاتی رفع شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:در راستای کمک به نگه داشت منابع آبی موجود، نشت یابی شبکه، انشعابات و مخازن در راستای کشف نشتی های نامرئی و رفع آن ها همواره در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بازرسی سه هزار و ۹۱۸ کیلومتر به منظور شناسایی و رفع نشت مرئی شیرآلات و لوله های شبکه توزیع در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت.

 نیکداد خاطرنشان کرد: تعویض پنج هزار و ۷۶۶ دستگاه کنتور معیوب در ۶ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی شناسایی و مرئی سازی ۱۶۷ دستگاه شیرآلات شبکه با پیمایش و بررسی کنتور ۹ هزارو ۷۶۲ مشترک عملیاتی شد.

۷۰۰متر لوله آزبست قدیمی از شبکه توزیع آب شهر همدان خارج شد

 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان نیز از خارج کردن ۷۰۰ متر لوله آزبست قدیمی از شبکه توزیع آب شهر همدان خبر داد.

«حسین آذرتکین» در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود اجرای شبکه توزیع جدید در منطقه جولان، بخشی از شبکه قدیمی همچنان در مدار باقی مانده بود که با همت واحد حوادث آب این امور ۷۰۰ متر لوله آزبست قدیمی جمع آوری و از شبکه توزیع آب حذف شد. 

وی اظهار داشت: با این اقدام ساکنان هشت کوچه از این منطقه در مدار شبکه توزیع آب جدید قرار گرفتند. 

آذرتکین افزود: در اجرای این پروژه چهار فقره شکستگی پنهان لوله های ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیمتر و ۶ فقره انشعاب قدیمی دارای نشتی که هدر رفت پنهان آب را در پی داشتند شناسایی و جمع آوری شد. 

مدیر امور آبفای شهرستان همدان تصریح کرد: اقدامات گفته شده ۶ لیتر در ثانیه صرفه جویی در مصرف آب را به دنبال داشته است که با توجه به شرایط کم آبی اقدام مطلوبی است. 

آذرتکین یادآور شد: همزمان با جمع آوری شبکه قدیمی در منطقه جولان، ۲۵ فقره انشعاب آب نیز اصلاح شد. 

از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار متر لوله آزبست قدیمی از شبکه توزیع آب منطقه جولان جمع آوری شده است.

بر اساس آخرین آمار استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک آب دارد.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان آب و فاضلاب مصرف غیر مجاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان آب و فاضلاب شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان آب و فاضلاب مصرف غیر مجاز شبکه توزیع آب فقره انشعاب استان همدان آب و فاضلاب جمع آوری نشت یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل