Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ و جزئیات ششمین کنگره بین‌المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، پژوهشکدۀ فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای محورها، زمان برگزاری و مهلت ارسال مقالات هشتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین کنگره سالانۀ زخم و ترمیم بافت امسال با شعار «زخم، اسکار و زندگی» و با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت با امکان اعطای امتیاز بازآموزی برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران آمده است: دبیرخانه علمی کنگره آمادگی خود را برای دریافت مقالات علمی به زبان انگلیسی در زمینه محورهای کنگره با هدف ارائه به صورت سخنرانی و یا پوستر اعلام می دارد. این مقالات پس از تأیید، در پلتفرم کنگره نمایش داده می شود و همزمان از نویسنده مقاله برای ارائه دعوت به عمل خواهد آمد.

بر اساس اطلاعیه سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، هشتمین کنگره بین‌المللی و ششمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محورهای زیر برگزار خواهد شد:
• مدیریت زخم
• زخم و میکروبیوم
• زخم و سبک زندگی
• زخم و درد
• زخم و اقتصاد
• زخم و سرطان
• زخم های نامرئی
• هوش مصنوعی

همچنین ۱۵ آبان ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات تعیین شده است.

پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا از همه مراکز درمانی و تحقیقاتی، شرکت‌ها و … برای برگزاری این کنگره که به صورت وبینار و در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، علاقه‌مندان برای ثبت نام، ارسال مقالات می توانند به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این کنگره به شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۰۹۴۶ – ۰۲۱۶۶۴۶۲۹۱۵ تماس حاصل کنند.

اتتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنگره زخم و ترمیم بافت جهاد علوم پزشکی تهران سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران زخم و ترمیم بافت هشتمین کنگره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضایی اصفهانی ظهر شنبه در نشست خبری همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای اظهار کرد: این کنگره بمنظور ترویج و نهادینه سازی مفاهیم قرآن و تحکیم نظام اسلامی در جامعه از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده و امروز به بزرگ ترین کنگره تاریخ ایران تبدیل شده است.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای بیان کرد: در این کنگره نزدیک بر ۱۸۰ نفر در ارزیابی شرکت داشته‌اند و برگزاری ۷۲ کارگاه مقاله نویسی، ۱۸ کرسی علمی ترویجی و نقد، ۱۶ کمیته علمی، کارگاه آموزشی، ۱۲ کرسی مرتبط با محورهای همایش و انتشار ۱۳ جلد از مجموعه مقالات در اجلاس‌ها و نرم افزارهای مرتبط از دیگر اقدامات در راستای این کنگره است.

حجت الاسلام رضایی اصفهانی تصریح کرد: تعداد مقالات مرتبط با اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای به بالغ بر ۲۰۰ اثر رسیده است.

تایید ۱۴۶ مقاله در همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

حجت الاسلام روح‌الله شاکری نیز در ادامه این نشست طی سخنانی عنوان کرد: متاسفانه از تبیین شخصیت و زهد مقام معظم رهبری غافل بوده‌ایم و برگزاری این کنگره و اینگونه پژوهش‌ها می‌تواند موجب وسعت دادن به اندیشه ایشان بشود.

رییس دانشگاه معارف اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴۶ مقاله مورد تایید واقع شده و همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر باحضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

کد خبر 6089980

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز