Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در  توضیح این خبر گفت: چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخ حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که 2 پسر موتور سوار به سمت ما آمدند و با تهدید گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

دوستی در فضای مجازی به قیمت جان سوژه ها تمام شد

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری ویدا و همدستانش از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شکایت هایی مشابه همه نشان از این داشت،  دختری به نام ویدا با آنها در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخ حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می کرد.

سرهنگ کنجوریان اشاره کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، ماموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

بازداشت دختر سارق چاقوکش تهران

این مقام پلیسی ادامه داد: ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می دادم و پس از دوستی با پدرام به همراه او و یکی از دوستانش سرقت ها را ادامه دادم. سوژه ها را به منطقه سرخ حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی ها را سرقت می کردیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اینستاگرام دختر جوان اخبار حوادث فضای مجازی فریب مردان نقشه شیطانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت تتلو ریحانه پارسا تتلو اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا در استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین سعید اظهار کرد: این اِلمان در ابعاد ۳.۲۰ متر در ۲.۷۰ متر توسط نیروهای تأسیسات شهرداری منطقه یک کرمان ساخته شده است.

وی افزود: اِلمان نقشه ایران با محوریت موضوع کار و کارگر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر شهر کرمان نصب شد.

کد خبر 749488

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت