Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم ‌پزشکی زاهدان با موضوع واکسیناسیون کووید-19 اطلاعیه شماره 25 خود را در خصوص نحوه حضور کارکنان دستگاه های دولتی و دانش آموزان به محل کار و مدرسه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است؛

ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت عدم ارائه کارت واکسن توسط این افراد، لازم تا تست PCR کرونا با نتیجه منفی به مسئول آموزشگاه ارائه شود و اعتبار  هر تست منفی کرونا نیز 3 روز از تاریخ صدور می باشد. بدیهی است ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی در صورت مثبت بودن تست کرونا نیز ممنوع است.

مسئول هر آموزشگاه موظف است شرایط مناسب بهداشتی که از سوی مراکز بهداشت شهرستان های تابعه ابلاغ می شود و در راس آنها الزام تمامی حاضران در فضای آموزشگاه به استفاده از ماسک تنفسی، تامین تهویه مناسب کلاس ها و فضاهای بسته، رعایت فاصله ایمن در جانمائی صندلی و نیمکت ها، فراهم نمودن امکان شستشوی صحیح دست ها، سقف زمانی جلسات و تعداد دانش آموزان حاضر در هر کلاس و یا مدرسه را فراهم نماید.

ورود تمامی کارکنان سازمان های دولتی نیز به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن و یا تست منفی PCR در فاصله زمانی حداکثر  3 روز قبل می باشد.

به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، علاوه بر سامانه الکترونیکی   salamat.gov.ir که برای صدور کارت الکترونیکی واکسیناسیون کرونا در نظر گرفته شده است، کارت گواهی دریافت نوبت اول و نوبت دوم واکسن کرونا در تمامی مراکز واکسیناسیون پس از تزریق واکسن و با بررسی هویت فرد دریافت کننده صادر و به شخص دریافت کننده واکسن تحویل داده خواهد شد.

هم استانی های عزیز در صورت برخورد با هرگونه تخلف در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در مدارس و ادارات می توانند مراتب را از طریق سامانه ارتباطات مردمی سلامت و محیط وکار با شماره  تلفن 190 اطلاع رسانی نمایند تا پیگیری لازم توسط بازرسان بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانش آموزان ورود تمامی ارائه کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند