Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@06:51:26 GMT

بررسی جزئیات توقف فعالیت جایگاه های عرضه سوخت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۵۷۰

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور : از ساعت ۱۱ صبح امروز در جایگاه‌های سراسر کشور اختلال در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده است و امکان سوخت گیری وجود ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا نواز در ارتباط با شبکه خبر افزود: همه متخصصین شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی و مجموعه وزارت نفت در حال رفع مشکل هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت هم در ارتباط با بخش خبری مشروح ۱۳ گفت: مشکلی برای سهمیه سوخت هموطنان ایجاد نخواهد شد.

آقای فروزنده افزود: در بعضی مناطق جایگاه‌های سوخت فعال هستند و می توانند بنزین آزاد عرضه کنند.

وی تصریح کرد: در بسیاری پمپ بنزین‌ها نیاز به حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است تا به صورت دستی سیستم را به صورت آفلاین برگردانند و سامانه را از مدار خارج کنند تا امکان سوختگیری فراهم شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیر سامانه هوشمند سوخت هم گفت: جایگاه‌های سوخت به تدریج برای عرضه سوخت ازاد در حال راه اندازی هستند.

آقای رضایی در ارتباط با شبکه خبر افزود: از هموطنان خواهش می‌کنیم به جایگاه‌هایی که هنوز راه اندازی نشده اند مراجعه نکنند.

وی گفت: ظرف چند ساعت آینده ۷۰ درصد جایگاه‌ها آماده عرضه سوخت آزاد خواهند شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: سوخت ، جایگاه های سوختگیری ، فرآورده های نفتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوخت جایگاه های سوختگیری فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است