Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سفارت کشورمان در باکو اعلام کرد: به دنبال کنترل و مهار قابل توجه همه گیری کرونا در ایران، از تاریخ ١۴٠٠/٠٨/٠١ ( ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ ) ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای هوایی و زمینی ( آستارا ، بیله سوار، جلفا و پلدشت ) نیاز به مجوز قبلی نداشته و تردد افراد فوق با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر بلا مانع خواهد بود:    
   
 ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  افراد بالای ۱۲ سال حین ورود به ایران از مبادی رسمی هوایی، دریایی، ریلی و زمینی ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا که حداقل دو هفته از تاریخ نوبت دوم تزریق آن گذشته است می باشند.
۲. در صورت نداشتن گواهی واکسناسیون کرونا، ارائه گواهی آزمایش PCR منفی با مهلت کمتر از ۹۶ ساعت از صدور نتیجه آن توسط آزمایشگاه های معتبر، الزامی است.  
    
 پیش از این و طی ۹ماه گذشته، تعداد ۹ هزار  تن از اتباع جمهوری آذربایجان در قالب ۳۸ گروه پس از اخذ مجوز لازم توسط بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، اجازه ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را بدست آورده بودند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران - باکو

پربیننده ترین علی اف فعلا به فکر کاهش تنش با ایران نیست افزایش نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در ترکیه / بدترین بحران اقتصادی بعد از سال۲۰۰۲؟ کمک ۶.۳میلیون دلاری ژاپن به ایران اردوغان سرکش دمشق، تجاوز سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی را تایید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین

به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح سفارت ایران در دوبلین با حضور سفرا، اساتید دانشگاه‌ها و فعالان دانشچویی و فرهنگی مقیم ایرلند، مراسمی در کنابخانه دوبلین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در ایرلند در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: در این مراسم سخنرانان بر اهمیت تبادلات فرهنگی، پیوندهای ادبی و تاریخی ایران و ایرلند تاکید کردند و بر ضرورت توجه به این مناسبات تاکید شد. هم‌چنین در این مراسم در ویدیویی دانشمندان مشهور ایرانی و اقدامات آنها معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند