Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره احتمال حضورش در پست مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدمت به باشگاه‌های پر طرفداری مثل پرسپولیس و استقلال برای هر کسی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. مدیریت این تیم می‌تواند افتخاری بزرگ برای هر شخصی باشد.

وی افزود: من با توجه نگاه و تذکری که مقام معظم رهبری در خصوص والیبال دادند، به فدراسیون بازگشتم تا بتوانم تا حد توان به این رشته ورزشی کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم تمام تمرکزم روی والیبال است. می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با مربیان ایرانی به افتخارات بزرگی در دنیا دست پیدا کنیم تا نام ایران بیش از پیش این بار با کادر تمام ایرانی در میان قدرت‌های والیبال دنیا مطرح شود. 

عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که پس از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص والیبال از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا کرد و به والیبال برگشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمک به پیشرفت و توسعه والیبال از هر کار و مسئولیت دیگری برایم اهمیت بیشتری دارد. این شعار نیست، بلکه واقعیت و باور قلبی من است. خدا را شاکرم که تا به امروز این توفیق را داشته‌ام که به ورزش کشور خدمت کنم و این از پس هم تلاش خواهم کرد در مسیر پیشرفت والیبال هر آنچه می‌توانم را انجام دهم، اما معتقدم امروز می‌توانم در والیبال بیشتر کمک کنم. 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: برای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم پرطرفدار رقم بخورد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟