Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@07:08:06 GMT

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۴۰۰

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. ناطقان: دیدار تیم‌های پرسپولیس در دومین هفته از لیگ برتر، ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

در دقیقه ۱۱ حرکت در عمق مهدی ترابی، پاس او به عیسی آل‌کثیر و ضربه این مهاجم وارد دروازه نساجی شد اما کمک داور بازی آفساید ترابی را گرفت و گل مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه ۱۶ پاس مسعود شجاعی به رضا جعفری در موقعیتی خطرناک با تکل مهدی شیری همراه شد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۸ شوت کریم اسلامی از روی خط محوطه جریمه از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۷ شوت مسعود شجاعی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ روی سانتر پرسپولیسی‌ها، ضربه سر کریم اسلامی، مهاجم نساجی در آستانه باز کردن دروازه خودی بود که این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

در ادامه ارسال امید عالیشاه و ضربه سر فرشاد فرجی روی یک ضربه کرنر در دستان علیرضا حقیقی قرار گرفت.

در دقیقه ۳۹ شوت مستقیم آل‌کثیر از زاویه بسته را حقیقی مهار کرد.

در دقیقه ۴۳ نفوذ وحید امیری و پاس رو به جلو او با بغل پای تک ضرب مهدی عبدی وارد دروازه نساجی شد. عبدی پس از گلزنی خوشحالی نکرد.

در دقیقه ۴۵ شوت سید جلال حسینی در محوطه جریمه به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ‌ملی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و مسعود شجاعی منبع: ایسنا برچسب ها: برتری ، یک نیمه ای ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برتری یک نیمه ای پرسپولیس بیرون رفت رفت در دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس