Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امان اله فیض اللهی معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان آذربایجان شرقی در جلسه تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان اهرگفت: قضاوت در دستگاه قضا یکی از کار‌های سخت، حساس، مهم و تاثیرگذار می‌باشد که اگر روحیه جهادی و همت مضاعف برای خدمت به خلق اله نباشد مطمئناً نمی‌تواند در این نهاد خدمت کنند و این روحیه جهادی باعث شده که عزیزان قاضی با کمترین امکانات و مزایا با نیت خدمت صادقانه بر مردم برای مشکلات آن‌ها تلاش مضاعف نمایند و این عزیزان در جهت خدمت به، ولی نعمتان انقلاب با خدا معامله کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودر قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخی اتفاقات و شانتاژ‌های خبری توسط برخی رسانه‌ها از جمله در این شهرستان افزود: انتظار دارم رسانه‌ها در انعکاس خبر قضایی به دور از احساسات و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوعات مطروحه درخصوص موارد مختلف اقدام به انتشار اخبار نمایند و نه اینکه با انعکاس اخبار غیر موثق خوراک خبری رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را فراهم کنند.

اوبا گلایه از برخی خبرنگاران و فعالان رسانه‌های مجازی شهرستان در اتفاقات اخیر گفت: برخی رسانه‌ها بدون اطلاع از صحت موضوع به طرح موارد غیر واقعی دامن زده و خوراک خبری دشمن را فراهم می‌کنند و عملاً آتش بیار معرکه می‌شوند که این موارد تشویش اظهان عمومی بوده و قابلیت پیگیری قضایی دارد و قطعاً دادستان محترم پیگیر این موضوعات دراین شهرستان خواهند بود.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از رحیم عبدالهی دادستان عمومی و انقلاب اهر که قریب به ۹ سال صادقانه در سمت‌های مختلف قضایی در خدمت مردم اهر بوده اند تاکید کرد: خوشبختانه در طول خدمت نامبرده در سمت دادستان دادسرای اهر یکی از دادستان‌های موفق بوده و انشاالله در سمت جدید رئیس دادگستری هریس نیز منشاء خدمات ارزشمند برای مردم منطقه خواهند بود.

 فیض اللهی همچنین دستگاه قضایی شهرستان اهر را از حوزه‌های قضایی مهم و تأثیرگذار استان برشمرد که روسای دادگستری و دادستان‌های شهر‌های همجوار اکثرشان از قضات با تجربه این حوزه می‌باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه منجر به وقوع سیل در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان شده است.

گروه‌های جهادی مانند همیشه در صحنه حاضر و به سیل زدگان شهرستان زیرکوه خدمات رسانی داشته و دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی شدید و هشدار زرد و قرمز برای برخی نقاط استان، ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای فعال شده و کلیه گروه‌های جهادی استان در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از نیمه شب گذشته مشغول خدمت رسانی در قالب تخلیه آب داخل منازل و جابجایی وسایل منازل مردم و کمک به توزیع بسته‌های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن می‌باشند.

هنری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز منطقه به برخی ماشین آلات مهندسی و تجهیزات و دستور سردار مهدوی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع) صبح امروز یک دستگاه لودر بسیج سازندگی و یک دستگاه تریلی کفی از مرکز استان و یک دستگاه لودر از معصوم آباد زیرکوه، پنج دستگاه موتور و کف‌کش هم اکنون در روستاهای سیل زده در حال استفاده توسط جهادگران است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز قرارگاه‌های جهادی فعال و در حالت آماده باش بوده و به محض نیاز از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جهادگران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از ۳۰ مورد امداد رسانی انجام شده که شامل کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد، کمک به تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری خصوصاً در روستای نوده می‌شود.

کد خبر 6088695

دیگر خبرها

  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی