Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدا چراغ راه هستند و هرجایی که اسم شهید باشد مایه افتخار و مباهات آن محله هستند. - اخبار استانها -

محمود زرین جویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با نام گذاری کوچه و معابر به نام شهدا اظهارداشت: نام‌گذاری کوچه و معابر به نام شهدا زیر نظر کمیته نام‌گذاری شهرستان‌هاست و با ریاست فرماندارها برگزار می‌شود و بنیاد شهید نیز عضو آن کمیته‌هاست و معمولا دستورکارهایی از طریق شورای شهر، شهرداری‌ها و یا درخواست‌هایی از طریق بنیاد شهید مطرح می‌شود که ما لیست تمام شهدای استان را به تفکیک شهرستان در اختیار کارگروه قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای نامگذاری هر گونه اماکن، میادین، معبر و ساختمان‌های اداری و حتی ساختمان شرکت‌های دولتی پیشنهاد دادیم که حتما نام گذاری به نام شهدا انجام شود.

زندگی به سبک شهدا-5|گفت‌وگوی خواندنی شهید زین‌الدین با همسرش درباره "دوست‌داشتن"دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌ شهدا و جانبازان اهل تسنن+تصاویر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: در راستای کنگره 6300 شهید لرستان که قرار است در استان برگزار شود، نامگذاری نیز جزء بندهایی است که در کمیته شاهد و ایثارگران آن قید شده و هرگونه نامگذاری باید در کمیته  شاهد و ایثار گر مطرح شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه یک کار جهادی راه‌اندازی شده و بسیاری از کوچه و معابر استان لرستان به اسم شهدا نام گذاری شده‌اند. همچنین  در شورای ترویج نیز جزء مصوبات است  و پیشنهادات مطرح می‌شود.

زرین جویی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند و هرجایی که اسم شهید باشد مایه افتخار و مباهات آن محله است گفت: جایگاه شهید و شهادت آنقدر بالاست که خداوند می‌فرمایند من جانشین شهید در بین خانواده هستم بنابراین اگر کسی به شهید احترام بگذارد به خود خدا احترام گذاشته است.

وی تصریح کرد: جایگاه و منزلت شهدا بالاست و هرگاه از معبری عبور می‌کنیم که نام شهدا بر روی آن است یادآوری می‌شود که خون این شهید به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ریخته شده است و نباید در آن محله و معبر کار خلف شرعی انجام شود، وقتی در آن محله یا معبر انسان نگاه به اسم شهید می‌کند قطعا یک تلنگر و تذکری است که فعل حرام یا خلافی نباید در آنجا انجام شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: شهدا مایه افتخار هستند و هرجا که  شهید و شهادت باشد پیروزی نیز همانجاست و شکست وجود ندارد.

انتهای پیام/642/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نام شهدا بنیاد شهید نام گذاری آن محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075298 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری