Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا با گذر موج کم دامنه تراز میانی بارش در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد و بیشینه بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، غرب همدان و شمال خوزستان با احتمال وزش باد شدید خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب و غرب کشور در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز آینده با گذر موج کم دامنه تراز میانی گستره و شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد و بیشینه مقدار بارش فردا در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، غرب همدان و شمال خوزستان با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش‌ها با شدت کمتر در دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

اصغری عنوان کرد: روز شنبه ۸ آبان علاوه بر نواحی ذکر شده در ارتفاعات و دامنه غربی البرز و سواحل غربی خزر بارش گسترش می‌یابد و شدت بارش‌ها در بخش‌هایی از کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر شنبه در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه ۹ آبان بارش‌ها در شمال غرب و غرب سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر شنبه در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

اصغری بیان کرد: روز یکشنبه ۹ آبان بارش‌ها در شمال غرب و غرب سواحل خزر ادامه دارد. همچنین در جنوب غرب وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه با تضعیف سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده و در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی دور از انتظار نخواهد بود.

اصغری گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اواخر وقت فردا تا بعدازظهر شنبه ۸ آبان غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی عنوان کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای صفر درجه سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری، بعدازظهر ابری و در شب گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۹ و ۱۱ درجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آسمان تهران شب بارانی تهران سامانه بارشی پیش بینی می شود بارش پراکنده شمال غرب و غرب بارش ها وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (شنبه) در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه این وضعیت در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و بارش در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

چهارشنبه سامانه بارشی ـ ضمن تقویت ـ نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در ۳ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 847335 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • لرستان بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد