Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از دو هفته وقفه یکشنبه آینده به ریاست سیدرضا صالحی امیری برگزار می شود.

وی با حضور در این نشست گزارش سفر خود به کشور یونان و حضور در بیست و پنجمین اجلاس آنوک ( کمیته های ملی المپیک جهان) را ارائه خواهد کرد. در همین نشست محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی هم گزارشی از این فدراسیون خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمتر از این دو موضوع اما بررسی هایی است که به منظور انتخاب نهایی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ انجام می شود. این بازی ها طی روزهای ١٩ شهریورماه تا ٣ مهرماه سال آینده به میزبانی چین و در هانگژو برگزار می‌شود.

طبق آنچه کمیته بین المللی المپیک به آن تاکید داشته و در اساسنامه کمیته ملی المپیک هم قید شده است، ۱۸ ماه پیش از هر رویدادی باید سرپرست کاروان اعزامی به آن مشخص شود. با این حال کمیته ملی المپیک در فاصله کمتر از یک سال به این بازی ها، رسیدگی به این مهم را در دستور کار قرار داده است.

از پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به عنوان گزینه اصلی برای سرپرستی کاروان ایران یاد می شود. وی در بازی های المپیک هم به عنوان معاون کادر سرپرستی در کنار نصرالله سجادی سرپرست کاروان قرار داشت.

کد خبر 5337391

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته المپیک بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ کاروان ورزش ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ کشتی مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر بسکتبال مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون فوتبال کشتی آزاد یحیی گل محمدی سرپرست کاروان ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است