Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:03:55 GMT

سارق خودرو با ۲ خودروی سرقتی در الوند دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۷۲۲

سارق خودرو با ۲ خودروی سرقتی در الوند دستگیر شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهرام منصوری روز جمعه در تشریح این خبر، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق شهرستان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ البرز قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ البرز با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودرو کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی در بازجویی های تکمیلی به ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: در این رابطه، ۲ مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
سرهنگ منصوری با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده تحویل مالباخته ها شد، از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت بپرهیزند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان و دزدگیر خودرو را برای به حدقل رساندن امکان سرقت خودرو رعایت نمایند.

سارق گاردریل در دام پلیس تاکستان
 
فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق گاردریل خبر داد.  
 
سرهنگ کوروش عزیزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گاردیل در محورهای برون شهری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وی افزود: عوامل گشت پاسگاه یحیی آباد حین گشت زنی هدفمند، یک نفر را حین کندن گاردریل های کنار جاده مشاهده و طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت گاردریل اعتراف کرد و به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.
 
سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست: نسبت به سرقت اموال عمومی حساس باشند و هرنوع موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین الوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین پلیس راهور ناجا پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین الوند فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد