Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه نماینده مجلس عزل و نصب مدیران نیست و من هم از گوشه‌ و کنار خبرهایی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصاب‌ها را شنیده‌ام که در صورت صحت اشتباه و خلاف است و نباید این روال وجود داشته باشد.
 

به گزارش جنوب نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی؛ ابراهیم رضایی  در نشست پرسش و پاسخ با اهالی محله حسین‌آباد برازجان افزود: روی مصداق و اینکه چه فردی مدیر شود ورود نمی‌کنیم ولی بر روی معیارهای انتصاب مدیران از جمله اینکه مدیران دولت باید کارآمد، مردمی، انقلابی و پاک‌دست و در راستای گام دوم انقلاب باشند، تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: جایگاه دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان و قطب نیروی انسانی مجرب، نخبه، باسواد، متخصص و تحصیل‌کرده و انقلابی در مدیریت‌های استان بوشهر لحاظ شود.

رضایی اضافه کرد: از مدیریت اجرایی استان بوشهر انتظار می‌رود آن گونه که در شان دشتستان است، نیروهای متخصص این شهرستان را در مدیریت‌ها بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رابطه نمایندگان با استاندار را میزان انقلاب، ولایت‌ و مردم‌ تعیین می‌کند، بیان کرد: استاندار و هر مسئول دیگری به همان اندازه‌ که نوکری و خدمت به مردم و انقلاب کند و در خط ولایت باشد، مطلوب نمایندگان است.

رضایی ادامه داد: چنانچه مدیری دنبال باندبازی و تسویه‌حساب و سیاسی‌کاری باشد و مشکل مردم را حل نکند نمایندگان نیز به همان میزان با آن مدیر فاصله می‌گیرند.

وی  پاسخگویی مسئولان را عامل مهم و تاثیرگذاری در رفع مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: مسئولی که پاسخگو باشد دنبال رانت و فساد و تبعیض نخواهد بود و بدون شک پاسخگویی در عملکرد بهتر مسئولان نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با قدردانی از دست‌ اندرکاران طرح پویش ۴۸_ ۴۸، اضافه کرد: یکی از افتخاراتم ارائه گزارش‌های ماهانه به مردم است و عملکرد شورا در ارائه گزارش به مردم در مساجد حرکت مهم و بزرگی است که انتظار می‌رود همچنان تداوم داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی دو ماهه گذشته ۳۷ سوال از وزیران پرسید شده که یکی از آنها مربوط به بافت‌های فرسوده بوده است. 

وی افزود: همچنین ۳۰ تذکر در زمینه‌های مختلف به وزیران داده شده که مهمترین موضوع‌های آن مربوط به مسائل خرما، قبض‌های برق و آب، مسائل معیشتی مردم و مقابله با گرانی، آب، نهاده‌های دامی، احتکار خودرو و پاداش پایان خدمت بازنشستگان و فرهنگیان بود.

وی یکی از مصوبات مهم در مجلس را در یک ماه گذشته طرح تقویت امنیت غذایی کشور عنوان کرد و با اشاره به اهمیت آن، طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را از دیگر موارد مهم مطرح شده در مجلس دانست.

رضایی با اشاره به بررسی طرحی در مجلس با عنوان طرح ساماندهی مدیریت شهری، عنوان کرد: این طرح نقش مهمی در انسجام مدیریت شهری و در نتیجه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم در محلات و مناطق مختلف شهرها ایفا می‌کند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟