Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب‌های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با ۱۳۷ تماس بگیرند.

مالک حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های پایتخت در روزهای سرد اخیر گفت: گشت‌های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از شهریورماه تجهیز گرمخانه‌ها آغاز شد، اظهار کرد: در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه‌ها نو شده‌اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این‌که از نظر ظرفیت هم در حال حاضر با مجموع ظرفیت سامان‌سراها شبی ۱۷۰۰ نفر در این مراکز پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: با این‌که به طور طبیعی میزان پذیرش در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول افزایش می‌یابد، اما این پذیرش شبی ۱۷۰۰ نفر تنها ۲۵ درصد ظرفیت مراکز ما است و با ظرفیت اصلی فاصله زیادی داریم.

حسینی با بیان این‌که بارندگی شب گذشته بخشی از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان را تحت تاثیر قرار داده اما معمولا افرادی که در پاتوق‌های جدی به صورت کلونی هستند حتی باران دیشب و امروز حاضر به ترک پاتوق نیستند البته در سایر بخش‌ها همکارانمان نسبت به جذب افراد بی‌خانمان اقدام کرده است، گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم تهران با این وسعت زیاد را پوشش دهیم و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در این شب‌های سرد با ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران ما نسبت به جذب این افراد و انتقال آنها به گرمخانه اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرمخانه راه اندازی گرمخانه شهرداري تهران کارتن خواب گرمخانه ها بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی